Британське видання Whatcar.com та страхова компанія MotorEasy склали рейтинг надійності автомобілів, опитавши 25 тис. власників автівок з бензиновими моторами. Автомобілістів запитували про проблеми, з якими вони зіткнулися протягом року експлуатації машин, передають Патріоти України.
Антирейтинг найпроблемніших бензинових авто на вторинному ринку, які можна придбати й в Україні, виглядає наступним чином:
Opel Astra (2009−2015)
Хетчбек був визнаний одним із найненадійніших автомобілів з бензиновим мотором на вторинному ринку — з поломками в автівок зіткнулися 44% власників. Найчастіше водії скаржилися на несправність кондиціонера та двигуна, проблеми виникали з акумулятором, кузовом, електрикою, вихлопною системою, трансмісією та підвіскою. Їхній ремонт у сервісних центрах займав найчастіше один день, для 70% водіїв роботи обійшлися менш ніж у 300 фунтів стерлінгів (майже 14 тисяч гривень).
Mercedes C-Class (2014−2021)
46% власників моделі минулого покоління поскаржилися на численні проблеми із авто, насамперед, пов’язані з підвіскою. Також власники були змушені звертатися до сервісу через проблеми з електрикою та вихлопною системою. Для третини німецьких машин ремонт зайняв понад один тиждень. Середній чек становив менше 500 фунтів стерлінгів (23 тисячі гривень).
Nissan Qashqai (2014−2021)
Найпоширенішою проблемою стала несправність двигуна. Також британці скаржилися на акумулятор, електрику та кондиціонер. Третина респондентів зазначили, що їхні позашляховики відремонтували за один день і повністю безкоштовно, інші водії були змушені заплатити за роботи від 500 до 1500 фунтів стерлінгів (23−69 тисяч гривень).
Nissan Micra (2010−2016)
47% британських власників цього авто за останні два роки були змушені звертатися до сервісних центрів. Найчастіше це сталося через проблеми з підвіскою та електричними системами. Зазвичай роботи з ремонту моделі тривали менше тижня. Середній чек — близько 300 фунтів стерлінгів (14 тисяч гривень).
Skoda Octavia (2004−2013)
На цю автівку скаржилися 47% респондентів, згадуючи про різні проблеми, пов’язані з акумулятором, двигуном, електрикою та підвіскою. На безкоштовний ремонт за гарантією змогли розраховувати лише 9% учасників опитування. Роботи були проведені оперативно і більшість водіїв змогли забрати свої Skoda Octavia вже наступного дня. Середній чек за ремонт — 300 фунтів стерлінгів (14 тисяч гривень).
Mini (2007−2014)
Скарги на ці автомобілі виникли одразу у 48% респондентів. Головна претензія — збої в електроніці, а також несправність двигуна. Зазвичай роботи обходилися водіям менш ніж у 200 фунтів стерлінгів (трохи більше 9 тисяч гривень). Однак при цьому ремонтувалися машини досить довго — понад один тиждень.
У Харкові викрили шахраїв, що заробляли на людях, які хотіли їхати на заробітки до країн ЄС, передають Патріоти України. Це чоловік і жінка, які розміщували оголошення про неіснуючі вакансії. Шукачі роботи мали заплатити аванс начебто за оформлення док...
У Дніпрі ветеринари рятують сокола, який на фронті атакував російський безпілотник, написала у Facebook зооволонтерка Вероніка Конькова, передають Патріоти України. «Знайомтеся, це Шрайк. Цей відважний боривітер справедливо вирішив, що російським дрона...