Британське видання Whatcar.com та страхова компанія MotorEasy склали рейтинг надійності автомобілів, опитавши 25 тис. власників автівок з бензиновими моторами. Автомобілістів запитували про проблеми, з якими вони зіткнулися протягом року експлуатації машин, передають Патріоти України.
Антирейтинг найпроблемніших бензинових авто на вторинному ринку, які можна придбати й в Україні, виглядає наступним чином:
Opel Astra (2009−2015)
Хетчбек був визнаний одним із найненадійніших автомобілів з бензиновим мотором на вторинному ринку — з поломками в автівок зіткнулися 44% власників. Найчастіше водії скаржилися на несправність кондиціонера та двигуна, проблеми виникали з акумулятором, кузовом, електрикою, вихлопною системою, трансмісією та підвіскою. Їхній ремонт у сервісних центрах займав найчастіше один день, для 70% водіїв роботи обійшлися менш ніж у 300 фунтів стерлінгів (майже 14 тисяч гривень).
Mercedes C-Class (2014−2021)
46% власників моделі минулого покоління поскаржилися на численні проблеми із авто, насамперед, пов’язані з підвіскою. Також власники були змушені звертатися до сервісу через проблеми з електрикою та вихлопною системою. Для третини німецьких машин ремонт зайняв понад один тиждень. Середній чек становив менше 500 фунтів стерлінгів (23 тисячі гривень).
Nissan Qashqai (2014−2021)
Найпоширенішою проблемою стала несправність двигуна. Також британці скаржилися на акумулятор, електрику та кондиціонер. Третина респондентів зазначили, що їхні позашляховики відремонтували за один день і повністю безкоштовно, інші водії були змушені заплатити за роботи від 500 до 1500 фунтів стерлінгів (23−69 тисяч гривень).
Nissan Micra (2010−2016)
47% британських власників цього авто за останні два роки були змушені звертатися до сервісних центрів. Найчастіше це сталося через проблеми з підвіскою та електричними системами. Зазвичай роботи з ремонту моделі тривали менше тижня. Середній чек — близько 300 фунтів стерлінгів (14 тисяч гривень).
Skoda Octavia (2004−2013)
На цю автівку скаржилися 47% респондентів, згадуючи про різні проблеми, пов’язані з акумулятором, двигуном, електрикою та підвіскою. На безкоштовний ремонт за гарантією змогли розраховувати лише 9% учасників опитування. Роботи були проведені оперативно і більшість водіїв змогли забрати свої Skoda Octavia вже наступного дня. Середній чек за ремонт — 300 фунтів стерлінгів (14 тисяч гривень).
Mini (2007−2014)
Скарги на ці автомобілі виникли одразу у 48% респондентів. Головна претензія — збої в електроніці, а також несправність двигуна. Зазвичай роботи обходилися водіям менш ніж у 200 фунтів стерлінгів (трохи більше 9 тисяч гривень). Однак при цьому ремонтувалися машини досить довго — понад один тиждень.
Мстислав Хоробрий, перший князь Чернігівський та Тмутараканський - брат по батькові та матері Ярослава Мудрого стяжав собі славу наймогутнішого полководця Русі свого часу, збройне протистояння якому програв Великий князь Київський Ярослав. Чому підвіск...
Військові зможуть надсилати та отримувати відправлення до 30 кг у прифронтових відділеннях «Нової пошти» лише за 1 грн. Опція доступна завдяки програмі «Плюси». Про це повідомила заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко, передають Патріоти Укр...