
Вчені досліджували виявлені на Мальті зразки залишків кераміки мальтійського бронзового століття, знайдені в доісторичному місці, і встановили, що між 2500 і 700 роками до нашої ери жителі регіону любили кашу і вміли робити сир. Про це пише Тimes of Мalta, передають Патріоти України.
Дослідження є частиною проекту археології середземноморської дієти і проводиться під керівництвом Давида Танаса з Інституту перспективних досліджень культури і навколишнього середовища Університету Південної Флориди.
Знайдені на городищі черепки глиняного посуду були проаналізовані на предмет органічних залишків і білків. Це дозволило дослідникам ідентифікувати деякі інгредієнти, які входили в раціон мальтійського бронзового століття.

Були проаналізовані різні типи керамічних виробів, щоб визначити традиційні функції цих посудин і спробувати реконструювати харчові звички, методи обробки харчових продуктів і пов'язані з сільським господарством економічні стратегії корінної мальтійської громади.
Аналіз показав, що в контейнерах перебувала суміш коров'ячого молока і злаків, що свідчило про наявність доісторичної каші. У більшості випадків були виявлені сліди пшениці, рідше - ячменю. Дані, за словами Танаса, вказують на те, що мальтійці Il-Qlejgħa tal-Baħrija культивували розведення великої рогатої худоби і переробку молока.
89-річна киянка Алла Уманська, яка все життя працювала вчителькою історії України та права, втратила своє житло внаслідок російського ракетного удару по столиці. Жінка дивом вижила після атаки на Лук’янівку та нині проходить реабілітацію в одній із лік...
Проблема недостатньої кількості офіційного страхового стажу для виходу на заслужений відпочинок є однією з найгостріших для українців старшого покоління. Проте держава передбачила альтернативний механізм підтримки у вигляді базової соціальної допомоги ...