Іноді поспіхом покупець може випадково зачепити пляшку алкоголю, пакет з крупою, коробку цукерок та інші продукти. І навіть якщо скляна ємність розбилася, а пакети розірвалися — це не привід платити за зіпсований товар. Продавець чи адміністратор можуть наполягати на тому, що необхідно купити пошкоджену продукцію, але це порушує ст.17 Закону України „Про захист прав споживачів”.
"Ніхто не може змусити покупця купувати непотрібний чи неякісний товар. За весь товар у магазині – за його цілісність та товарний вигляд – несуть відповідальність працівники магазину. Отже, вони відповідають за нього, доки хтось не купить його – не сплатить вартість на касі. Про це говорить та сама стаття 17", — зазначили у Держспоживслужбі.
Щоб довести, що товар пошкоджено не спеціально, потрібно попросити адміністрацію магазину переглянути записи з камер відеоспостереження. Якщо навіть після цього покупця змушують платити, потрібно викликати на місце події поліцію.
Уряд розширив можливості використання коштів за програмами "Зимова підтримка" та "Національний кешбек". Відтепер українці можуть оплачувати продукти харчування українського виробництва не лише офлайн, а й онлайн, передають Патріоти України. Як повідоми...
Польща, яка стала головним прихистком для мільйонів українців, поступово згортає програму "колективної опіки". Державні центри розміщення, які довгий час були житлом для втікачів від війни, один за одним йдуть під замок. Але це не випадковість, а нова...