Іноді поспіхом покупець може випадково зачепити пляшку алкоголю, пакет з крупою, коробку цукерок та інші продукти. І навіть якщо скляна ємність розбилася, а пакети розірвалися — це не привід платити за зіпсований товар. Продавець чи адміністратор можуть наполягати на тому, що необхідно купити пошкоджену продукцію, але це порушує ст.17 Закону України „Про захист прав споживачів”.
"Ніхто не може змусити покупця купувати непотрібний чи неякісний товар. За весь товар у магазині – за його цілісність та товарний вигляд – несуть відповідальність працівники магазину. Отже, вони відповідають за нього, доки хтось не купить його – не сплатить вартість на касі. Про це говорить та сама стаття 17", — зазначили у Держспоживслужбі.
Щоб довести, що товар пошкоджено не спеціально, потрібно попросити адміністрацію магазину переглянути записи з камер відеоспостереження. Якщо навіть після цього покупця змушують платити, потрібно викликати на місце події поліцію.
Уявіть собі світ, в якому люди раптово зникли. Немає гамірних міст, високих хмарочосів - і природа повертає все на своє місце. У цю нову еру один вид живих істот може почати домінування над всіма іншими. І це не дельфіни, не щури й навіть не примати. І...
Німеччина стала ключовою країною для інтеграції українських біженців, і повернення громадян звідти буде вкрай складним. Високий рівень зарплат, соціальна підтримка та активна адаптаційна політика роблять Німеччину привабливою для довгострокового прожив...