Українці мають знати свої права. Якщо покупець випадково пошкодив чи розбив товар у магазині, він не зобов’язаний за нього платити. Адміністрація магазину немає права змушувати його придбати пошкоджений товар. Про це розповіли у Головному управлінні Держпродспоживслужби у місті Києві. Якщо ситуацію не вдається вирішити мирно, слід викликати поліцію.
Іноді поспіхом покупець може випадково зачепити пляшку алкоголю, пакет з крупою, коробку цукерок та інші продукти. І навіть якщо скляна ємність розбилася, а пакети розірвалися — це не привід платити за зіпсований товар. Продавець чи адміністратор можуть наполягати на тому, що необхідно купити пошкоджену продукцію, але це порушує ст.17 Закону України „Про захист прав споживачів”.
"Ніхто не може змусити покупця купувати непотрібний чи неякісний товар. За весь товар у магазині – за його цілісність та товарний вигляд – несуть відповідальність працівники магазину. Отже, вони відповідають за нього, доки хтось не купить його – не сплатить вартість на касі. Про це говорить та сама стаття 17", — зазначили у Держспоживслужбі.
Щоб довести, що товар пошкоджено не спеціально, потрібно попросити адміністрацію магазину переглянути записи з камер відеоспостереження. Якщо навіть після цього покупця змушують платити, потрібно викликати на місце події поліцію.
Дефіцит у Радянському союзі був настільки поширеним явищем, що на нього перестали звертати увагу. Проте, люди, котрі мали гроші та зв’язки, все ж таки могли собі дозволити придбати продукти більш високої якості, ніж інші. FoodOboz вирішив розібратись, ...
Ціни на цукор за тиждень зросли в середньому на 1−1,5 грн/кг. Наразі його вартість коливається у межах 23−24,50 грн/кг. Про це повідомила Всеукраїнська Аграрна Рада (ВАР), передають Патріоти України. Основні причини такого підйому — стабілізація внутрі...