Іноді поспіхом покупець може випадково зачепити пляшку алкоголю, пакет з крупою, коробку цукерок та інші продукти. І навіть якщо скляна ємність розбилася, а пакети розірвалися — це не привід платити за зіпсований товар. Продавець чи адміністратор можуть наполягати на тому, що необхідно купити пошкоджену продукцію, але це порушує ст.17 Закону України „Про захист прав споживачів”.
"Ніхто не може змусити покупця купувати непотрібний чи неякісний товар. За весь товар у магазині – за його цілісність та товарний вигляд – несуть відповідальність працівники магазину. Отже, вони відповідають за нього, доки хтось не купить його – не сплатить вартість на касі. Про це говорить та сама стаття 17", — зазначили у Держспоживслужбі.
Щоб довести, що товар пошкоджено не спеціально, потрібно попросити адміністрацію магазину переглянути записи з камер відеоспостереження. Якщо навіть після цього покупця змушують платити, потрібно викликати на місце події поліцію.
Чиновниця з Кременця отримувала хабарі у вигляді сертифікатів мережі косметики та парфумерії Brocard та на відпочинок у готелі. Депутатка міської ради спільно із заступником голови Кременця, старостою однієї з громад та директора комунального підприємс...
Підозрюваний у вбивстві громадської діячки та екснардепки Ірини Фаріон 18-річний мешканець Дніпра В’ячеслав Зінченко після судового засідання, на якому йому обрали запобіжний захід, кілька хвилин поспілкувався із журналістами. Відео розмови опублікован...