Іноді поспіхом покупець може випадково зачепити пляшку алкоголю, пакет з крупою, коробку цукерок та інші продукти. І навіть якщо скляна ємність розбилася, а пакети розірвалися — це не привід платити за зіпсований товар. Продавець чи адміністратор можуть наполягати на тому, що необхідно купити пошкоджену продукцію, але це порушує ст.17 Закону України „Про захист прав споживачів”.
"Ніхто не може змусити покупця купувати непотрібний чи неякісний товар. За весь товар у магазині – за його цілісність та товарний вигляд – несуть відповідальність працівники магазину. Отже, вони відповідають за нього, доки хтось не купить його – не сплатить вартість на касі. Про це говорить та сама стаття 17", — зазначили у Держспоживслужбі.
Щоб довести, що товар пошкоджено не спеціально, потрібно попросити адміністрацію магазину переглянути записи з камер відеоспостереження. Якщо навіть після цього покупця змушують платити, потрібно викликати на місце події поліцію.
У перші дні травня переважно не буде опадів, проте потім кілька днів будуть дощі з грозами. Про це розповіла синоптикиня Укргідрометцентру Наталія Птуха, передають Патріоти України. Вона зазначила, що 1-2 травня в Україні переважно буде без опадів, 3-5...
Не тільки посполиті, козацтво але і шляхта у XVII столітті з задоволенням вживала сало особливо у походах, коли класичних консервів ще не було, а на самій каші ні вояк, ні гречкосій довго не протягнув з огляду на великі фізичні навантаження. І тут сало...