Іноді поспіхом покупець може випадково зачепити пляшку алкоголю, пакет з крупою, коробку цукерок та інші продукти. І навіть якщо скляна ємність розбилася, а пакети розірвалися — це не привід платити за зіпсований товар. Продавець чи адміністратор можуть наполягати на тому, що необхідно купити пошкоджену продукцію, але це порушує ст.17 Закону України „Про захист прав споживачів”.
"Ніхто не може змусити покупця купувати непотрібний чи неякісний товар. За весь товар у магазині – за його цілісність та товарний вигляд – несуть відповідальність працівники магазину. Отже, вони відповідають за нього, доки хтось не купить його – не сплатить вартість на касі. Про це говорить та сама стаття 17", — зазначили у Держспоживслужбі.
Щоб довести, що товар пошкоджено не спеціально, потрібно попросити адміністрацію магазину переглянути записи з камер відеоспостереження. Якщо навіть після цього покупця змушують платити, потрібно викликати на місце події поліцію.
Деякі українські пенсіонери можуть опинитися під загрозою втрати пенсійних виплат. Причиною цього може стати блокування банківської картки, що передбачено нормами чинного законодавства, передають Патріоти України. Зокрема у статті 49 Закону України «Пр...
Військовозобов’язаний громадянин може перевірити інформацію про розшук від ТЦК на порталі "Дія". Там формується точно такий же електронний військово-обліковий документ, як і у "Резерв+". Про це написали на порталі "Юристи.UA", передають Патріоти Україн...