Іноді поспіхом покупець може випадково зачепити пляшку алкоголю, пакет з крупою, коробку цукерок та інші продукти. І навіть якщо скляна ємність розбилася, а пакети розірвалися — це не привід платити за зіпсований товар. Продавець чи адміністратор можуть наполягати на тому, що необхідно купити пошкоджену продукцію, але це порушує ст.17 Закону України „Про захист прав споживачів”.
"Ніхто не може змусити покупця купувати непотрібний чи неякісний товар. За весь товар у магазині – за його цілісність та товарний вигляд – несуть відповідальність працівники магазину. Отже, вони відповідають за нього, доки хтось не купить його – не сплатить вартість на касі. Про це говорить та сама стаття 17", — зазначили у Держспоживслужбі.
Щоб довести, що товар пошкоджено не спеціально, потрібно попросити адміністрацію магазину переглянути записи з камер відеоспостереження. Якщо навіть після цього покупця змушують платити, потрібно викликати на місце події поліцію.
На вихідних, 23 та 24 серпня, в Україні очікується доволі прохолодна погода. Дощі із західних та північних областей перемістяться у центральну, східну та південну частину України, де на них вже зачекалися. Про те, якої погоди очікувати українцям на Ден...
В Україні зростає кількість смертельних аварій, головною причиною яких є перевищення швидкості. Про це повідомив начальник Департаменту патрульної поліції Олександр Білошицький, передають Патріоти України. За даними поліції, у січні–липні 2025 року в к...