Китайські виробники електромобілів, які пропонують переважно дешеві машини, вже стикаються із серйозними проблемами. Вони стануть руйнівними до 2030 року, а на багато компаній взагалі чекає кінець, передають Патріоти України.
Таку аналітику повідомляє Carscoops. Відомо, що китайський ринок відверто перегрітий, а боротися за місцевих покупців стає важче. Вже два роки китайські компанії ведуть "цінову війну" на домашньому ринку, щоб залучити до себе базу потенційних покупців, що стрімко скорочується.
Це призводить до того, що менш стійкі виробники втрачають прибуток. Без доходів продовжувати операційну діяльність неможливо – це призведе до стрімкого скорочення кількості китайських виробників.
Сьогодні у Китаї існує 137 виробників електрокарів. Це компанії різного розміру. Прогнозується, що до кінця десятиліття прибуток на ринку отримуватимуть лише 19 із них. Інші залишаться без доходів і можуть зникнути зовсім.
Очевидно, на ринку залишаться лише найбільші виробники. Або ті компанії, які можуть розраховувати на безмежну допомогу китайської держави. Але на тлі загального уповільнення економіки КНР такий сценарій виживання також викликає питання
35-річний український кінорежисер, поет, перекладач, музикант Олександр Фразе-Фразенко, який активно працював в Україні, під час війни виїхав до Сполучених Штатів. Там він заявив, що був змушений це зробити через "тиск основного політичного дискурсу та...
Українська гривня опустилася на шосте місце з кінця в списку найбільш недооцінених валют світу в оновленому індексі Біг-Мака, передають Патріоти України з посиланням на дані рейтингу The Economist за січень 2025 року. Згідно з даними видання, Біг-Мак ...