Китайські виробники електромобілів, які пропонують переважно дешеві машини, вже стикаються із серйозними проблемами. Вони стануть руйнівними до 2030 року, а на багато компаній взагалі чекає кінець, передають Патріоти України.
Таку аналітику повідомляє Carscoops. Відомо, що китайський ринок відверто перегрітий, а боротися за місцевих покупців стає важче. Вже два роки китайські компанії ведуть "цінову війну" на домашньому ринку, щоб залучити до себе базу потенційних покупців, що стрімко скорочується.
Це призводить до того, що менш стійкі виробники втрачають прибуток. Без доходів продовжувати операційну діяльність неможливо – це призведе до стрімкого скорочення кількості китайських виробників.
Сьогодні у Китаї існує 137 виробників електрокарів. Це компанії різного розміру. Прогнозується, що до кінця десятиліття прибуток на ринку отримуватимуть лише 19 із них. Інші залишаться без доходів і можуть зникнути зовсім.
Очевидно, на ринку залишаться лише найбільші виробники. Або ті компанії, які можуть розраховувати на безмежну допомогу китайської держави. Але на тлі загального уповільнення економіки КНР такий сценарій виживання також викликає питання
На Рівненщині хлопець вкрав квіти зі стели на честь загиблих захисників України, щоб подарувати їх своїй дівчині та перепросити у неї після сварки. На порушника склали адмінпротокол. Про це повідомили у поліції Рівненської області та Мізоцькій селищній...
Друга ракетка України Марта Костюк (WTA 36) пробилася в 1/8 фіналу ґрунтового турніру WTA 1000 у Мадриді (Іспанія), передають Патріоти України. Перший сет завершився розгромною перемогою української тенісистки, яка не дозволила суперниці виграти хоча б...