
Китайські виробники електромобілів, які пропонують переважно дешеві машини, вже стикаються із серйозними проблемами. Вони стануть руйнівними до 2030 року, а на багато компаній взагалі чекає кінець, передають Патріоти України.
Таку аналітику повідомляє Carscoops. Відомо, що китайський ринок відверто перегрітий, а боротися за місцевих покупців стає важче. Вже два роки китайські компанії ведуть "цінову війну" на домашньому ринку, щоб залучити до себе базу потенційних покупців, що стрімко скорочується.
Це призводить до того, що менш стійкі виробники втрачають прибуток. Без доходів продовжувати операційну діяльність неможливо – це призведе до стрімкого скорочення кількості китайських виробників.
Сьогодні у Китаї існує 137 виробників електрокарів. Це компанії різного розміру. Прогнозується, що до кінця десятиліття прибуток на ринку отримуватимуть лише 19 із них. Інші залишаться без доходів і можуть зникнути зовсім.
Очевидно, на ринку залишаться лише найбільші виробники. Або ті компанії, які можуть розраховувати на безмежну допомогу китайської держави. Але на тлі загального уповільнення економіки КНР такий сценарій виживання також викликає питання
Наявність досвіду - не завжди ключова вимога у вакансіях. Адже в поточних умовах браку кадрів у низці сфер роботодавці охоче беруть людей без досвіду і вкладаються в їхнє навчання. Про це свідчить кількість таких вакансій на кадрових порталах, яка сяга...
Субсидії в Україні тепер перевіряють значно жорсткіше, відмову можуть дати навіть через дрібну помилку в декларації, великі покупки, перекази з-за кордону або залишки коштів на рахунках. Окремою підставою для скасування виплат залишається борг за комун...