
Китайські виробники електромобілів, які пропонують переважно дешеві машини, вже стикаються із серйозними проблемами. Вони стануть руйнівними до 2030 року, а на багато компаній взагалі чекає кінець, передають Патріоти України.
Таку аналітику повідомляє Carscoops. Відомо, що китайський ринок відверто перегрітий, а боротися за місцевих покупців стає важче. Вже два роки китайські компанії ведуть "цінову війну" на домашньому ринку, щоб залучити до себе базу потенційних покупців, що стрімко скорочується.
Це призводить до того, що менш стійкі виробники втрачають прибуток. Без доходів продовжувати операційну діяльність неможливо – це призведе до стрімкого скорочення кількості китайських виробників.
Сьогодні у Китаї існує 137 виробників електрокарів. Це компанії різного розміру. Прогнозується, що до кінця десятиліття прибуток на ринку отримуватимуть лише 19 із них. Інші залишаться без доходів і можуть зникнути зовсім.
Очевидно, на ринку залишаться лише найбільші виробники. Або ті компанії, які можуть розраховувати на безмежну допомогу китайської держави. Але на тлі загального уповільнення економіки КНР такий сценарій виживання також викликає питання
У листопаді український автопарк поповнили 2,6 тис. гібридних легкових авто (HEV i PHEV), це на 46% більше, ніж минулого року. Про це йдеться у повідомленні асоціації "Укравтопром", передають Патріоти України. У повідомленні сказано, що частка нових ав...
Головні міські ялинки у період порушень енергопостачання унаслідок російських атак світяться за рахунок спонсорів і меценатів. Також і багато ТРЦ працюють завдяки власним автономним системам живлення або власному імпорту електроенергії з Європи. Про це...