Складні часи вимагають відчайдушних рішень. Мабуть, так міркували автори реклами, яка з'явилася на білборді в Дніпропетровській області, зазначають Патріоти України.
Попередження від рятувальників не допомагають: кожної весни загоряння в «зеленій зоні» стають поширеним явищем. Деякі вважають, що позбуватися від трави шляхом спалювання - це швидко і ефективно. Насправді це небезпечно і шкідливо як для природи, так і для людей, які живуть поряд.
Таким порушникам громадського порядку і адресована реклама. Про це нескладно здогадатися хоча б тому, що ніяких пояснень, окрім «Палії трави», на полотнищі немає. А ще нескладно здогадатися і про те, що реклама носить гомофобний характер. В якості негативного героя автори вибрали двох чоловіків, котрі ніжно обійсаються.
У бік автор всипляться як звинувачення у гомофобії, так і вітання за креатив.
Сомнительный метод борьбы с поджигателями травы
Андреа Андерсон, одна з найкращих дилерів Cadillac в США, поділилася головними "червоними прапорцями". Це тривожні знаки, на які варто звертати увагу при купівлі нового авто. За її словами, перекупи можуть використовувати їх, щоб приховати важливу інфо...
Багато кому відомо, що власник Amazon Джеф Безос і Марк Цукерберг, якому належать компанія Meta, входять до числа найбільш заможних людей світу, передають Патріоти України. Про цих людей, здається, відомо чимало: чому вони віддають перевагу на сніданок...