Складні часи вимагають відчайдушних рішень. Мабуть, так міркували автори реклами, яка з'явилася на білборді в Дніпропетровській області, зазначають Патріоти України.
Попередження від рятувальників не допомагають: кожної весни загоряння в «зеленій зоні» стають поширеним явищем. Деякі вважають, що позбуватися від трави шляхом спалювання - це швидко і ефективно. Насправді це небезпечно і шкідливо як для природи, так і для людей, які живуть поряд.
Таким порушникам громадського порядку і адресована реклама. Про це нескладно здогадатися хоча б тому, що ніяких пояснень, окрім «Палії трави», на полотнищі немає. А ще нескладно здогадатися і про те, що реклама носить гомофобний характер. В якості негативного героя автори вибрали двох чоловіків, котрі ніжно обійсаються.
У бік автор всипляться як звинувачення у гомофобії, так і вітання за креатив.
Сомнительный метод борьбы с поджигателями травы
Адміністрація Всесвітньої продовольчої програми (ВПП) ООН продовжила виплати українським пенсіонерам, особам з інвалідністю та тим, хто не має права на пенсію. Вони продовжуватимуть отримувати допомогу від організації та української влади в розмірі до ...
Зловмисники поширюють фейкову інформацію про нові правила нарахування пенсійних виплат і видають себе за представників Пенсійного фонду України (ПФУ). Насправді Пенсійний фонд не надсилає анкет і не збирає персональні дані через месенджери або сторонні...