
Вчені з Північно-Західного університету США (штат Іллінойс) вирішили з'ясувати, чому одним людям подобається гіркий смак кави або пива, а інші воліють солодкі напої? Відповідь вони шукали в генах, що відповідають за смакове сприйняття, проте виявилося, що це тут зовсім ні до чого, йдеться на сайті вузу, повідомляють Патріоти України.
Завданням дослідження було пояснити, чому людям подобаються ті чи інші напої, щоб в майбутньому, можливо, знайти способи коригувати ці переваги і зробити раціон більш здоровим. Широко відомо, що надмірне споживання солодкого викликає масу проблем зі здоров'ям, не кажучи вже про алкоголь (який, як правило, гіркий) - з ним пов'язують понад 200 захворювань, спиртне є безпосередньою причиною шести відсотків смертей у всьому світі.
Біологи умовно розділили найбільш популярні напої на гіркі і солодкі. До першої увійшли кави, чай, грейпфрутовий сік, пиво, червоне вино і лікер, у другу - інші соки, газована вода, підсолоджені напої. Потім вони вивчили дані британського Біобанку, де містилася інформація про 336 тис. жителів і їх анкети, де люди відповідали на запитання про свій раціон. Після ці дані були зіставлені з генетичним дослідженням.
У результаті з'ясувалося, що переваги людей засновані не на розбіжностях у генах смаку, а залежать від генів, пов'язаних з психоактивними властивостями цих напоїв, що відповідають за реакцію організму на ці речовини. "Людям подобається те, як кава або алкоголь змушують їх почуватися. Ось чому вони п'ють це, справа не в смаку", - пояснила керівник дослідження Мерилін Корнеліс.
Під час воєнного стану правила перетину кордону для військовозобов’язаних в Україні залишаються суворими та залежать від підстав виїзду. Про це розповіла адвокат і керівниця ЮК “Prima Leader Group” Діна Дрижакова, передають Патріоти України. За її слов...
Досягнення шістдесятирічного віку абсолютно не гарантує українцям автоматичного виходу на заслужений відпочинок на загальних підставах. Головною причиною відмов у призначенні законних пенсійних виплат залишається недостатня кількість підтвердженого стр...