На це кошти знайшли: Уряд підвищив зарплату держслужбовцям

четвер, 14 січень 2021, 15:57

14 січня уряд затвердив постанову що визначає схеми посадових окладів на посадах державної служби у 2021 році. Зокрема, встановлено новий мінімальний посадовий оклад. Радісну звістку нижнім чинам армії, що обслуговує бюрократичну машину держави повідомив міністр Кабміну Олег Немчінов.

За його словами, відповідно до Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік», встановлено, що у 2021 році для всіх категорій працівників державних органів застосовуються розміри та умови оплати праці, що діяли станом на 1 вересня 2020 року.

Ухвалена урядом постанова не змінює умови оплати праці державних службовців і гарантує їх розмір на рівні вересня 2020 року. Крім того - враховує необхідність забезпечення мінімального посадового окладу у розмірі 4540 грн для найнижчої посади державної служби, що дорівнює двом прожитковим мінімумам визначеним статтею 7 згаданого Закону ( з 1 січня 2021 року прожитковий мінімум становить 2270 грн ).

Водночас на сайті Кабміну уточнюється, що підвищено рівень посадового окладу для спеціалістів категорії В3 на рівні районів, районів у містах, містах обласного значення, оскільки він не відповідав вимогам чинного законодавства. Відтепер він дорівнює двом прожитковим мінімумам. Для решти державних службовців умови оплати праці зберігаються і гарантується їх розмір на рівні вересня 2020 року.

Повернення на роботу може залишити українців без пенсії: Ось кого стосується особливе правило

понеділок, 9 листопад 2026, 23:00

Більшість українських пенсіонерів можуть одночасно отримувати зарплату та пенсію, однак для тих, хто повертається на роботу за спеціальністю, за якою призначили пенсію за вислугу років, виплати призупиняють. Щоб не втратити належні доплати й не поверта...

Деякі українці можуть оформити підвищену пенсію: Ось кому та за яких умов платитимуть від 7 тис. грн

понеділок, 9 листопад 2026, 22:40

У листопаді 2026 року окремі категорії шахтарів і працівників гірничодобувної галузі можуть отримувати пенсію не менше ніж 7 785 гривень, а оформити її на пільгових умовах – уже з 50 років. Для цього чоловікам потрібно мати щонайменше 25 років страхово...