"Напевно, на черепахах пересувається": Українці масово скаржаться на "Укрпошту", листи й посилки затримуються тижнями

Українці масово скаржаться на термін доставки листів та посилок "Укрпоштою". Наприклад, один з листів між Києвом і селом Хотів, що розташоване від нього приблизно за 20 км, на момент скарги йшов 2 тижні, передають Патріоти України.

"Укрпошта". Хотів – Київ. Відстань 20 км. Доставка листа. Другий тиждень пішов", – написав клієнт держкомпанії 4 березня і виклав фотографію відстеження доставки, за якою:

  • відправлення було прийнято у Хотові 26 лютого;
  • після 4-х операцій лише 4 березня прийшло на сортувальний центр у Києві.

Зі свого боку, інша клієнтка чекає на доставку рекомендованого листа з Миколаєва до Києва вже більше 2-х місяців. Так:

  • відправлення було прийнято 7 лютого;
  • 13-го "Укрпошта" повідомила, що лист прямує до точки видачі;
  • 10 березня клієнтка повідомила, що листа досі не доставлено. OBOZ.UA перевірив вказаний в скарзі трек-номер 11 березня – змін так і не відбулося.

"Це як, 32 дні в дорозі? За що вам гроші платять, за те, щоб привласнювати чужі відправлення? І не пишіть, що відділення пересувне, мабуть, на черепахах пересувається", – поскаржилася вона на сторінці "Укрпошти" у Facebook.

Ще одна клієнтка чекає на доставку посилки з Вінниці до Києва з кінця лютого. "Моя посилка, згідно з вашою трекінговою системою, пролежала на сортуванні у Вінниці цілий робочий тиждень, і ще один тиждень нібито знаходиться на сортуванні у Києві. З Вінниці до Києва три години їхати машиною", – поскаржилася вона.

При цьому скаржаться українці на тривалу доставку не лише звичайних відправлень, а й експрес. Які мали б доставлятися дуже швидко – як обіцяють у самій "Укрпошті", до 3 днів між обласними центрами без урахування дня відправлення.

"Сьогодні вже четвертий день, як стоїть моя посилка нерухомо на терміналі. Експерс-доставка, до речі", – поскаржилася одна із клієнток.

Можна отримати компенсацію

У самій "Укрпошті" визнають, що у них відбуваються затримки в обробці на сортувальних центрах. Однак зазначають, що відправник може отримати компенсацію за очікування – 25% вартості послуги.

Для цього слід написати відповідну заяву. Подати її можна за посиланням.

"На жаль, трапляються затримки в обробці на сортувальних центрах. Платник послуги має можливість написати заяву на відшкодування. За несвоєчасну доставку реєстрованих поштових відправлень — штраф у розмірі 25% вартості послуг поштового зв’язку", – розповіли в компанії.

"Прийняла як рідних": У екопарку в Харкові собака взяла під опіку тигренят, від яких відмовилась мама (відео)

четвер, 22 травень 2025, 8:30

У «Фельдман екопарку» під Харковом собака взяла під опіку тигренят, від яких відмовилась їхня матір-тигриця, передають Патріоти України. Мова йде про білих тигренят, які народились лише нещодавно. Засновник екопарку наголосив, що те, що їх прийняла соб...

Третя платіжка за газ: Українцям пояснили, хто і скільки заплатить у червні

четвер, 22 травень 2025, 8:22

У червні 2025 року деякі громадяни отримають третю платіжку за природний газ за технічне обслуговування. Відомо, у скільки обійдеться відповідний сервіс громадянам. Відповідну інформацію оприлюднила Київська філія компанії "Газорозподільні мережі Украї...