"Напевно, на черепахах пересувається": Українці масово скаржаться на "Укрпошту", листи й посилки затримуються тижнями

Українці масово скаржаться на термін доставки листів та посилок "Укрпоштою". Наприклад, один з листів між Києвом і селом Хотів, що розташоване від нього приблизно за 20 км, на момент скарги йшов 2 тижні, передають Патріоти України.

"Укрпошта". Хотів – Київ. Відстань 20 км. Доставка листа. Другий тиждень пішов", – написав клієнт держкомпанії 4 березня і виклав фотографію відстеження доставки, за якою:

  • відправлення було прийнято у Хотові 26 лютого;
  • після 4-х операцій лише 4 березня прийшло на сортувальний центр у Києві.

Зі свого боку, інша клієнтка чекає на доставку рекомендованого листа з Миколаєва до Києва вже більше 2-х місяців. Так:

  • відправлення було прийнято 7 лютого;
  • 13-го "Укрпошта" повідомила, що лист прямує до точки видачі;
  • 10 березня клієнтка повідомила, що листа досі не доставлено. OBOZ.UA перевірив вказаний в скарзі трек-номер 11 березня – змін так і не відбулося.

"Це як, 32 дні в дорозі? За що вам гроші платять, за те, щоб привласнювати чужі відправлення? І не пишіть, що відділення пересувне, мабуть, на черепахах пересувається", – поскаржилася вона на сторінці "Укрпошти" у Facebook.

Ще одна клієнтка чекає на доставку посилки з Вінниці до Києва з кінця лютого. "Моя посилка, згідно з вашою трекінговою системою, пролежала на сортуванні у Вінниці цілий робочий тиждень, і ще один тиждень нібито знаходиться на сортуванні у Києві. З Вінниці до Києва три години їхати машиною", – поскаржилася вона.

При цьому скаржаться українці на тривалу доставку не лише звичайних відправлень, а й експрес. Які мали б доставлятися дуже швидко – як обіцяють у самій "Укрпошті", до 3 днів між обласними центрами без урахування дня відправлення.

"Сьогодні вже четвертий день, як стоїть моя посилка нерухомо на терміналі. Експерс-доставка, до речі", – поскаржилася одна із клієнток.

Можна отримати компенсацію

У самій "Укрпошті" визнають, що у них відбуваються затримки в обробці на сортувальних центрах. Однак зазначають, що відправник може отримати компенсацію за очікування – 25% вартості послуги.

Для цього слід написати відповідну заяву. Подати її можна за посиланням.

"На жаль, трапляються затримки в обробці на сортувальних центрах. Платник послуги має можливість написати заяву на відшкодування. За несвоєчасну доставку реєстрованих поштових відправлень — штраф у розмірі 25% вартості послуг поштового зв’язку", – розповіли в компанії.

Об'єкт летів на надзвуковій швидкості: Військовий льотчик розповів про зустріч із НЛО під час секретного завдання (відео)

понеділок, 24 лютий 2025, 15:35

ВПС США зафіксували нову зустріч із непізнаним літаючим об'єктом (НЛО). Пілот, який виступає під позивним "Трой 21", заявив про близьке зіткнення із загадковим апаратом під час виконання секретної місії над Каліфорнією. За його словами, об'єкт рухався ...

"Можливо, це моє останнє повідомлення": Мати льотчика "Джуса" опублікувала його заклик до партнерів про допомогу (відео)

понеділок, 24 лютий 2025, 14:58

На треті роковини повномасштабного вторгнення Росії в Україну мати загиблого українського військового льотчика, майора 40 БрТА Повітряних сил ЗСУ, Героя України Андрія Пільщикова на псевдо Джус (Juice) Лілія Авер'янова опублікувала заклик "Джуса" до па...