"Напевно, на черепахах пересувається": Українці масово скаржаться на "Укрпошту", листи й посилки затримуються тижнями

Українці масово скаржаться на термін доставки листів та посилок "Укрпоштою". Наприклад, один з листів між Києвом і селом Хотів, що розташоване від нього приблизно за 20 км, на момент скарги йшов 2 тижні, передають Патріоти України.

"Укрпошта". Хотів – Київ. Відстань 20 км. Доставка листа. Другий тиждень пішов", – написав клієнт держкомпанії 4 березня і виклав фотографію відстеження доставки, за якою:

  • відправлення було прийнято у Хотові 26 лютого;
  • після 4-х операцій лише 4 березня прийшло на сортувальний центр у Києві.

Зі свого боку, інша клієнтка чекає на доставку рекомендованого листа з Миколаєва до Києва вже більше 2-х місяців. Так:

  • відправлення було прийнято 7 лютого;
  • 13-го "Укрпошта" повідомила, що лист прямує до точки видачі;
  • 10 березня клієнтка повідомила, що листа досі не доставлено. OBOZ.UA перевірив вказаний в скарзі трек-номер 11 березня – змін так і не відбулося.

"Це як, 32 дні в дорозі? За що вам гроші платять, за те, щоб привласнювати чужі відправлення? І не пишіть, що відділення пересувне, мабуть, на черепахах пересувається", – поскаржилася вона на сторінці "Укрпошти" у Facebook.

Ще одна клієнтка чекає на доставку посилки з Вінниці до Києва з кінця лютого. "Моя посилка, згідно з вашою трекінговою системою, пролежала на сортуванні у Вінниці цілий робочий тиждень, і ще один тиждень нібито знаходиться на сортуванні у Києві. З Вінниці до Києва три години їхати машиною", – поскаржилася вона.

При цьому скаржаться українці на тривалу доставку не лише звичайних відправлень, а й експрес. Які мали б доставлятися дуже швидко – як обіцяють у самій "Укрпошті", до 3 днів між обласними центрами без урахування дня відправлення.

"Сьогодні вже четвертий день, як стоїть моя посилка нерухомо на терміналі. Експерс-доставка, до речі", – поскаржилася одна із клієнток.

Можна отримати компенсацію

У самій "Укрпошті" визнають, що у них відбуваються затримки в обробці на сортувальних центрах. Однак зазначають, що відправник може отримати компенсацію за очікування – 25% вартості послуги.

Для цього слід написати відповідну заяву. Подати її можна за посиланням.

"На жаль, трапляються затримки в обробці на сортувальних центрах. Платник послуги має можливість написати заяву на відшкодування. За несвоєчасну доставку реєстрованих поштових відправлень — штраф у розмірі 25% вартості послуг поштового зв’язку", – розповіли в компанії.

Це може здивувати! Вчені з'ясували, який найсильніший біль може відчувати людина

середа, 22 січень 2025, 6:24

Багато хто замислювався, що найболючіше, що може відчувати людина – удар в пах для чоловіків чи пологи для жінок. Втім, вчені з'ясували, що цей стан – камені в нирках. Про це пише Unilad, передають Патріоти України. Люди, які пережили і те, і інше, зая...

Революція в будівництві. Американські інженери створили спеціальний бетон для 3D-друку, набагато міцніший за традиційний

середа, 22 січень 2025, 6:00

Новий матеріал, розроблений дослідниками Університету Нью-Мексико, дає змогу автоматизувати процес будівництва завдяки 3D-друку, передають Патріоти України. Вчені зробили значний крок уперед у галузі будівництва, створивши новий тип бетону, який може б...