
Вчені дійшли висновку, що курячі яйця підвищують схильність до розвитку діабету 2 типу. Дослідження проводили фахівці Китайського медичного університету, Університету Південної Австралії і Катарського університету, передають Патріоти України з посиланням на іноземні ЗМІ.
"Ризик діабету зростає прямо пропорційно зростанню споживання яєць. Вживання в середньому більше 38 грамів яєць в день збільшує ризик діабету приблизно на 25 відсотків. Більше 50 грамів в день – на 60 відсотків", – пише видання British Journal of Nutrition.
Спеціалісти проаналізували дані про харчування понад 8,5 тисяч осіб, які збиралися в період 1991 – 2009 рік.
Також фахівці встановили, що у жінок споживання яєць викликає більш виражену схильність до захворювання на діабет 2 типу в порівнянні з чоловіками. Що саме підсилює схильність до розвитку діабету у любителів яєць, ще належить встановити.
Соцмережі заполонили відео з величезними чергами за бензином у Москві, Підмосков'ї та низці регіонів Росії. На кадрах, знятих 15-16 серпня, місцеві скаржаться, на дефіцит пального, передають Патріоти України з посиланням на російське видання ASTRA. . ...
У мережі опублікували відеозапис, на якому росіянин верхи на коні прямує до однієї з АЗС РФ, оминаючи автомобілістів, які стоять у кілометровій черзі за пальним. Чоловік розповідає, що вирушив за бензином верхи, оскільки в його автомобілі пальне вже за...