Науковці з'ясували несподівану небезпеку м'яса

середа, 3 квітень 2019, 8:25
Невелика кількість червоного м'яса — до 50 грамів у день — підвищує ризик передчасної смерті від усіх причин порівняно з відсутністю у раціоні м'яса взагалі.

Такі висновки зробили американські вчені, проаналізувавши дані про 96 тис. осіб. Стаття опублікована в журналі Nutrients, передають Патріоти України.

Відзначається, що червоне і перероблене м'ясо відносять до груп ймовірних і відомих канцерогенів відповідно. Тому не рекомендують споживати його в їжу взагалі або рекомендують знизити до мінімальної кількості, замінивши, наприклад, птицею або рибою.

За час спостережень від різних причин померли 7961 учасник: 2598 осіб від захворювань серцево-судинної системи, а 1873 людини від раку. Вчені з'ясували, що порівняно з тими, хто не їв червоне і перероблене м'ясо взагалі, у тих, хто його їв, ризик передчасної смерті від всіх причин і від серцево-судинних захворювань був вищим.

IT уже не лідер: Уому в Україні готові платити 70-73,5 тис. грн на місяць

середа, 12 серпень 2026, 10:25

В Україні стрімко зростають зарплати представників робітничих професій. Через дефіцит кадрів роботодавці змушені підвищувати оплату праці, і медіанні зарплати окремих спеціалістів уже досягли 70–73,5 тис. грн на місяць, передають Патріоти України. За д...

Українців у Європі стає більше: Які країни прийняли найбільше людей

середа, 12 серпень 2026, 9:59

Кількість українців, які користуються тимчасовим захистом у країнах Європейського Союзу, перевищила 4,4 млн осіб. Про це повідомив Євростат, передають Патріоти України. Найбільше громадян України перебуває під тимчасовим захистом у Німеччині — 1 286 23...