Хоча в Україні спостерігається зменшення кількості підробленого пального, ця проблема залишається актуальною, особливо в невеликих містах. Мережі ANP та AVIAS були визначені як винуватці підробки бензину А-95, що викликає занепокоєння Інституту споживчих експертиз. Незважаючи на зменшення кількості фальсифікованого пального, ці висновки не стали несподіванкою через агресивні продажі бензину виявленими мережами.
Наприклад, у бензині KRAFT було виявлено перевищення допустимої норми вмісту сірки у 35 разів, а у бензині DNIPRO OIL GROUP – у 70 разів, що свідчить про небезпечний вміст сірки. Обидва види пального також містили тривожно високий рівень токсичного бензолу, повідомляють Патріоти України з посиланням на avtosota.com.
Високий вміст бензолу створює значні ризики для водіїв та пішоходів, потенційно спричиняючи несправності двигуна, перегрів, підвищений рівень викидів та проблеми зі здоров’ям. Боротьба з контрафактним пальним передбачає скорочення виробничих потужностей, зокрема “міні-нафтопереробних заводів”. Багато з цих об’єктів було зруйновано або скорочено через проблеми з ресурсами та логістикою, що змусило мережі перейти від неякісного до помірно чистого пального за рахунок імпорту.
Решта каналів розповсюдження контрафактного пального в основному орієнтовані на невеликі регіональні мережі, які потребують менших обсягів. Автомобілістам у невеликих містах рекомендується їздити трохи далі до перевірених АЗС, щоб уникнути потенційних проблем з контрафактним пальним.
Незважаючи на певні успіхи у боротьбі з контрафактним пальним, пильність споживачів залишається першорядною. Наполегливо рекомендується регулярно перевіряти надійні та перевірені АЗС, щоб забезпечити якість пального, зберегти продуктивність двигуна та забезпечити безпеку як водіїв, так і пішоходів. Надаючи пріоритет якості пального, автомобілісти можуть сприяти подальшому зменшенню кількості контрафактного пального на українському ринку. Будьте поінформовані та робіть свідомий вибір, щоб забезпечити безпеку та ефективність вашого автомобіля.
Через два роки після поранення, що змінило життя, Андрій Рублюк, 38-річний старший сержант українського розвідувального підрозділу, зно. Український розвідник не знає, як довго тривала його клінічна смерть після розриву вибухового пристрою. Усе, що пам...
В Івано-Франківській області чоловік створив Viber-групу, де повідомлялося про місця вручення повісток працівниками територіальних центрів комплектування. Внаслідок цього відбулося судове засідання, де йому призначили покарання. Про це йдеться у вироку...