
Бортпровідниця з Великої Британії Люсі Вілсон, яка працює в авіакомпанії Virgin Atlantic, зізналася у своєму TikTok, що на кожному рейсі, без винятку, пасажири сваряться через одну й ту саму річ. І це не алкоголь, не діти й не багаж, передають Патріоти України,
«Кожного разу я чую суперечку через це. Без винятку!», — каже Люсі у відео, яке вже зібрало сотні тисяч переглядів.
Так. За словами стюардеси, найчастіша причина сварок — це нахилене назад сидіння.
«Хтось завжди обурюється, що пасажир попереду відкинув спинку. Це викликає справжній скандал на борту», — розповідає Люсі.
Вона також пояснила, що екіпаж не втручається, якщо йдеться не про час прийому їжі. Під час сервірування просять поставити сидіння вертикально — і все.
«Окрім цього — хочете нахилятися, нахиляйтесь. Це ваша зона», — говорить бортпровідниця.
У коментарях користувачі здебільшого підтримали думку Люсі:
– «Нахиляйте ці сидіння, для чого вони тоді зроблені?»
– «Купуй бізнес-клас, якщо тобі мало місця».
Інша стюардеса з Далласа, Шер Кіллоу, поділилася, що її найбільше виводять із себе два типи пасажирів:
«Я вже 7 разів сказала, що відсік закритий, бо переповнений — але хтось все одно відкриє його!»
«Це просто вбиває. Я не "той самий минулий стюард". Дотримуйтесь правил, будь ласка».
В українських сегментах соцмереж 28 жовтня вкрай активно і бурхливо обговорюють кондитерську новинку — виріб Жуколад, у якому використали їстівні личинки під назвою зофобас. Жуколад просувається в колаборації мережі мультимаркетів Аврора, мережі рестор...
У Хмельницькому правоохоронці розглядають різні причини вибуху, що стався у житловому будинку у вівторок, 28 жовтня. Серед них — детонація вибухового предмета. Про це заявив голова Хмельницької ОВА Сергій Тюрін в ефірі телемарафону Єдині новини, переда...