У Харкові один із закладів, який продає спиртні напої на розлив, відзначився незвичайним закликом, який актуальний під час карантину. Фото оголошення на дверях «наливайки» розмістили в Instagram на сторінці спільноти h_kharkov. Воно названо «Карантинний маркетинг», повідомляють Патріоти України.
Кожна людина, яка хоч раз влітку одягала одяг із темних тканин, знає, що в ньому набагато спекотніше, ніж у речах світлих відтінків. Усе тому, що чорний колір швидше поглинає сонячне проміння, тому й нагрівається сильніше. Знаючи це, більшості сторонні...
Крім компенсації витрат на електроенергію та альтернативні джерела живлення, які українці можуть отримати від уряду, багатьом громадянам буде доступною і допомога від Агентства ООН у справах біженців (УВКБ ООН) у межах підготовки до осінньо-зимового се...