Не фантастика: Вчені відкрили невідомий раніше карликовий вид людини (фото)

Вчені на Філіппінах знайшли останки раніше невідомого виду людини, який проживав понад 50 тис. років тому. Новий вид вчені назвали Homo luzonensis, повідомляють Патріоти України.

Все почалося з давньої кістки стопи, знайденої у 2007 році в печері Кальяо на філіппінському острові Лусон. Найстаріші відомі останки Homo sapiens, знайдені неподалік на острові Палаван, були датовані 30-40 тисячами років тому. Але ця загадкова ступня старша, датована 67 тисячами років тому.

"Це найраніший гомінін, коли-небудь знайдений на Філіппінах", - сказав археолог Флоран Детро з Національного музею природної історії Франції. Міжнародна команда виявила ще дванадцять останків древніх людей в тому ж шарі скелі, де була знайдена кістка стопи. До них належать кістки стопи, кисті, частково стегнова кістка та зуби, що імовірно належать щонайменше трьом людям - двом дорослим і дитині.

Вчений пояснив, що ці кістки одночасно і схожі і відрізняються від відомих науці видів людини. Їх премолярні зуби мають риси, помічені у австралопітеків і Homo erectus, але їх корінні зуби, хоча і менші, мають форму, більш схожу на ті, що знайдені у Homo sapiens.

Кістки стопи, особливо фаланги, також набагато більш вигнуті, ніж у нас, що дозволяє припустити, що вони були кращими альпіністами.

"Ця фаланга сильно нагадує фаланги австралопітеків, що мешкали тільки в Африці і в більш давні часи (близько 2-3 мільйонів років тому). Індивідуум з цими характеристиками в поєднанні не може бути класифікований ні в одному з видів, відомих сьогодні", - сказав Детро.

Археолог Райнер Грюн з Університету Гріффіта провів урано-торієве датування кісток. Це показало, що останкам понад 50 тисяч років. Вчені відзначають, що всі нові скам'янілості дуже маленькі, що дозволяє припустити, що це ще один карликовий вид, такий як Homo floresiensis, більш відомий як "хоббіт", який був виявлений на індонезійському острові ще у 2004 році.

Хіти тижня. Вони працюють у Голлівуді і говорять українською: Зірки, які не відцуралися рідної мови (відео)