Ризик появи надмірної ваги повністю залежить від того, як ваш організм - зокрема, кишкові бактерії - реагують на певні продукти харчування.

Вчені з інституту Вейцмана в Ізраїлі вважають, що немає ніякої необхідності відмовлятися від вживання білого хліба, передають Патріоти України з посиланням на іноземні ЗМІ.
Всупереч поширеній думці, білий хліб не обов'язково є причиною розвитку ожиріння. Замість цього, ризик появи надмірної ваги повністю залежить від того, як ваш організм - зокрема, кишкові бактерії - реагують на певні продукти харчування.
В ході випробувань дослідники давали 40 учасникам або хліб ручної роботи, зроблений на спеціально заквасці, або білий хліб. Рівні цукру в крові після вживання хліба підскочили в обох групах, що є відомим фактором ризику розвитку ожиріння у людей, які регулярно включають в свій раціон продукти з високим глікемічним індексом.
Тим не менш, не було виявлено, що якийсь вид хліба впливає на ймовірність появи зайвої ваги в більшій мірі, ніж інший. Це говорить про те, що за збільшення ваги відповідає, перш за все, кишковий мікробіом, що є індивідуальним для кожної конкретної людини.
Таким чином, не існує "хорошого" або "поганого" хліба - ризик розвитку ожиріння залежить від реакції кишкових бактерій на продукти харчування.
У Києві взимку температура в окремих оселях за несприятливого сценарію може становити лише 12–15°C. Такий прогноз озвучив співзасновник Інституту енергетичних стратегій Юрій Корольчук, передають Патріоти України. За його словами, після пошкоджень Дарни...
Вираз про те, що домашні улюбленці з часом стають схожими на своїх господарів, підтверджений численними науковими дослідженнями психологів, передають Патріоти України. Вчені з'ясували, що під час вибору цуценяти ми підсвідомо обираємо тварину, яка відп...