Не їжте цього! Вчені назвали продукт, який викликає рак

Онкологи з Оксфордського університету виявили, що вживання курки і іншого білого м'яса шкодить здоров'ю, передають Патріоти України.

З 2014 по 2016 рік експерти спостерігали за станом здоров'я 475 тис британців у віці 37-73 років. Вчені записували дані учасників про споживання м'яса.

До кінця другого року у 23 тисяч учасників дослідження розвинулися онкозахворювання. Вченим вдалося виявити зв'язок між вживанням курки і розвитком неходжкінської лімфоми.

Крім того, вживання курячого м'яса збільшувало ймовірність виникнення раку простати у чоловіків, а також меланоми у людей обох статей. Ризик виникнення пухлин підвищувався при споживанні від 30 грамів білого м'яса в день.

"Дають фальшиві гроші і збивають з пантелику": В Україні викрили підлу аферистську схему

середа, 16 жовтень 2019, 15:58

У Києві розкрили підлу аферистську схему. У неділю, 13 жовтня, на касі одного із магазинів невідомі начебто розрахувались фальшивою банкнотою номіналом 500 гривень. За словами продавчині, купюру було дуже важко відрізнити від оригіналу. Про інцидент по...

З архіву ПУ. Вибухнули голови: Вчені зробили сенсаційне відкриття про загибель жителів Помпей (фото)

середа, 16 жовтень 2019, 15:30

Археологи розповіли, що під час виверження вулкана люди померли, практично, миттєво від скипання рідин в тілі.