Неймовірне видовище! Вчені створили новий "атлас Всесвіту" з мільйонами невідомих раніше галактик (фото, відео)

Австралійські астрономи за допомогою нового великого телескопу ASKAP з унікальним широким полем огляду зробили знімки трьох мільйонів галактик. Це дозволило їм створити інтерактивний інструмент, подібний до "Карт Google", нічного неба. Про це повідомляє видання Daily Mail, передають Патріоти України.

Команда вчених з Організації науково-промислових досліджень Співдружності (CSIRO) всього лише за 300 годин здійснила картографування близько трьох мільйонів галактик, що стало рекордом обстеження південного неба - раніше під час використання попередніх поколінь телескопів цей процес міг займати до десятиліття.

З отриманих знімків астрономи створили "Карти Google" нічного неба - інтерактивний атлас, з якими можна взаємодіяти та використовувати для перегляду деталей далеких частин відомого Всесвіту.

Новому телескопу потрібно було об'єднати лише 903 зображення для картографування всього південного неба, що стало дійсно проривом у науці порівняно з іншими зйомками всього неба, які вимагають десятків тисяч зображень.

Спеціально створене апаратне та програмне забезпечення CSIRO обробило 13,5 ексабайт необроблених даних, створених телескопом, для створення карти неба.

"ASKAP - це головна технологічна розробка, яка ставить наших вчених, інженерів та промисловість на місце водія, щоб відкрити космос для наступного покоління", - відзначив міністр промисловості, науки та технологій Австралії Карен Ендрюс відкриття вчених.

Наявність телескопа, який може оглянути небо протягом декількох тижнів або місяців, означає, що процес можна повторювати знову і знову через відносно короткий проміжок часу, що дозволяє астрономам систематично визначати і відстежувати зміни.

Як повід