Неприємне відкриття: Вчені підтвердили, що коронавірус передається через очі

Якщо краплі від чхання або кашлю зараженої людини потраплять на поверхню ока, людина може заразитися.

Коронавірусом COVID-19 можна заразитися через очі. Це підтвердили у своєму дослідженні американські вчені. Вони виявили, що новий вірус містить білок, який використовується для зв'язування з людськими клітинами, зокрема клітинами в очах. Дослідження провела команда, очолювана Медичною школою Університету Джона Хопкінса (Балтімор, США), передають Патріоти України із посиланням на Daily Mail.

Вчені порівняли аналізи з очей десяти пацієнтів, які загинули від коронавірусу, з аналізами людей, які не були інфіковані. З'ясувалося, що вірус SARS-CoV-2 фіксується на рецепторах ACE-2 (ангіотензинперетворювальний фермент 2), відомий як "ворота" клітин всередину організму. Ці рецептори знаходяться в дихальних шляхах і легенях, але також їх виробляють і очі, що робить їх мішенню для коронавірусу.

Це означає, що якщо краплі від чхання або кашлю зараженої людини потраплять на поверхню ока, людина може заразитися. Сльози також можуть служити поширенням інфекції.

Вчені зазначили, що це пояснює, чому деякі пацієнти з COVID-19 страждають від кон'юнктивіту – запалення ока, яке викликає його почервоніння й інфікування.

Передбачається, що людина з великою кількістю рецепторів АСЕ-2 може бути більш сприйнятливою до вірусного навантаження. Команда також шукала TMPRSS2 – фермент, який допомагає проникненню коронавірусу після зв'язування вірусного білка з ACE2. ACE2 і TMPRSS2 повинні бути присутні в одній і тій же клітині, щоб вірус міг ефективно реплікуватися.

Хіти тижня. На кордоні з Молдовою українські прикордонники виявили... підводний човен (відео)

вівторок, 20 жовтень 2020, 3:00

Човен мав відсіки, які зачиняються герметично, а по периметру був обладнаний балонами зі стисненим повітрям, щоб займати стабільне положення для переміщення під водою. Прикордонники Подільського загону під час тралення дна Кучурганського лиману на Одещ...

На МКС знову проблеми з російськими компонентами - зламався туалет і задимився пилосос

вівторок, 20 жовтень 2020, 0:31

На Міжнародній космічній станції (МКС) виявилася серія неполадок. Про це повідомив російський космонавт Анатолій Іванишин фахівцям центру управління польотами, повідомляють Патріоти України з посиланням на РІА Новини.