Влада Кам’янця-Подільського представила нову айдентику. Однак, новий логотип міста здався жителям дуже схожий на логотип російського сервісу «Кинопоиск». Про це йдеться у дописі міської ради та дописі «Вдало Інфо Кам’янець-Подільський», передають Патріоти України.
Так, у місті презентували Картку жителя та мобільний застосунок для оплати проїзду в комунальному транспорті. Обидва продукти оформлені у новій міській айдентиці. Та ця айдентика викликала хвилю критики – багато містян помітили в логотипі повну схожість із брендом російського кіносервісу «Кинопоиск», який використовує подібний знак з 2021 року.
Окрім цього, дизайн самої Картки також розчарував частину громади – його вважають позбавленим візуального зв’язку з містом та невиразним з точки зору стилістики. Крім того, декому не сподобалося, що на картці назву міста скоротили.
Наразі влада міста не коментувала зауваження жителів.
Перша леді України розкритикувала страви, якими годували дітей у їдальні тоді, коли вона сама навчалася у школі, передають Патріоти України. Журналісти зустрілися із Зеленською, коли вона інспектувала їдальню гімназії №9 у Черкасах, перевіряючи, що їдя...
У Празі в районі Летняни впав приватний літак. Про це 7 вересня повідомила пресслужба чеської поліції в соцмережі X, передають Патріоти України. Правоохоронці зазначили, що літак упав у лісовий масив. Унаслідок події загинуло двоє людей. . За попередн...