Неприємно нагадує про відомий російський бренд: Влада Камʼянця-Подільського втрапила у скандал через новий логотип міста (фото)

Влада Кам’янця-Подільського представила нову айдентику. Однак, новий логотип міста здався жителям дуже схожий на логотип російського сервісу «Кинопоиск». Про це йдеться у дописі міської ради та дописі «Вдало Інфо Кам’янець-Подільський», передають Патріоти України.

Так, у місті презентували Картку жителя та мобільний застосунок для оплати проїзду в комунальному транспорті. Обидва продукти оформлені у новій міській айдентиці. Та ця айдентика викликала хвилю критики – багато містян помітили в логотипі повну схожість із брендом російського кіносервісу «Кинопоиск», який використовує подібний знак з 2021 року.

Окрім цього, дизайн самої Картки також розчарував частину громади – його вважають позбавленим візуального зв’язку з містом та невиразним з точки зору стилістики. Крім того, декому не сподобалося, що на картці назву міста скоротили.

Наразі влада міста не коментувала зауваження жителів.

"Усе залежить від...": Кримський міст може обвалитися навіть без нових ударів СБУ, - вчений

понеділок, 9 червень 2025, 9:59

Стійкість Кримського мосту на найближчі роки залишається невизначеною через можливі зовнішні фактори, які можуть вплинути на його конструкцію. Одним із таких факторів є небезпечна природна активність поруч із мостом, передають Патріоти України. За слов...

"Це означає": У МОН пояснили, чому 16-17-річні українці виїжджають, а 18-19-річні повертаються

понеділок, 9 червень 2025, 9:55

Наразі в Україні є достатньо велика кількість людей, які виїжджають за кордон у віці 16-17 років. Однак є й позитивна статистика, а саме те, що 18-19-річні молоді люди повертаються додому. Про це розповів заступник міністра освіти і науки Михайло Винни...