Влада Кам’янця-Подільського представила нову айдентику. Однак, новий логотип міста здався жителям дуже схожий на логотип російського сервісу «Кинопоиск». Про це йдеться у дописі міської ради та дописі «Вдало Інфо Кам’янець-Подільський», передають Патріоти України.
Так, у місті презентували Картку жителя та мобільний застосунок для оплати проїзду в комунальному транспорті. Обидва продукти оформлені у новій міській айдентиці. Та ця айдентика викликала хвилю критики – багато містян помітили в логотипі повну схожість із брендом російського кіносервісу «Кинопоиск», який використовує подібний знак з 2021 року.
Окрім цього, дизайн самої Картки також розчарував частину громади – його вважають позбавленим візуального зв’язку з містом та невиразним з точки зору стилістики. Крім того, декому не сподобалося, що на картці назву міста скоротили.
Наразі влада міста не коментувала зауваження жителів.
Питання мобілізації залишається актуальним для всіх категорій громадян, зокрема й для підприємців. Чинне законодавство України не передбачає відстрочку від мобілізації для ФОПів на підставі відкриття ними підприємницького статусу, однак деякі підприємц...
Дубай - місто розкоші, шейхів, яхт і нескінченних вечірок. Саме так його показують у соцмережах численні інфлюенсерки, які "випадково" відпочивають у дорогих готелях і тусуються на приватних віллах. Але за цією блискучою картинкою - справжній жах, який...