Влада Кам’янця-Подільського представила нову айдентику. Однак, новий логотип міста здався жителям дуже схожий на логотип російського сервісу «Кинопоиск». Про це йдеться у дописі міської ради та дописі «Вдало Інфо Кам’янець-Подільський», передають Патріоти України.
Так, у місті презентували Картку жителя та мобільний застосунок для оплати проїзду в комунальному транспорті. Обидва продукти оформлені у новій міській айдентиці. Та ця айдентика викликала хвилю критики – багато містян помітили в логотипі повну схожість із брендом російського кіносервісу «Кинопоиск», який використовує подібний знак з 2021 року.
Окрім цього, дизайн самої Картки також розчарував частину громади – його вважають позбавленим візуального зв’язку з містом та невиразним з точки зору стилістики. Крім того, декому не сподобалося, що на картці назву міста скоротили.
Наразі влада міста не коментувала зауваження жителів.
В Україні вже наступного 2026-го року пенсії в зростуть завдяки підвищенню прожиткового мінімуму та мінімальної зарплати. У кого зростуть виплати та наскільки, розповів адвокат Іван Хомич в інтерв’ю УНІАН, передають Патріоти України. З його слів, найбі...
У вересні польські прикордонники зафіксували значне збільшення кількості українців віком 18-22 років, які в'їхали до Польщі. Про це повідомили в прикордонній службі Польщі у відповідь на запит zaxid.net, передають Патріоти України. Так, порівняно з сер...