
Влада Кам’янця-Подільського представила нову айдентику. Однак, новий логотип міста здався жителям дуже схожий на логотип російського сервісу «Кинопоиск». Про це йдеться у дописі міської ради та дописі «Вдало Інфо Кам’янець-Подільський», передають Патріоти України.
Так, у місті презентували Картку жителя та мобільний застосунок для оплати проїзду в комунальному транспорті. Обидва продукти оформлені у новій міській айдентиці. Та ця айдентика викликала хвилю критики – багато містян помітили в логотипі повну схожість із брендом російського кіносервісу «Кинопоиск», який використовує подібний знак з 2021 року.

Окрім цього, дизайн самої Картки також розчарував частину громади – його вважають позбавленим візуального зв’язку з містом та невиразним з точки зору стилістики. Крім того, декому не сподобалося, що на картці назву міста скоротили.


Наразі влада міста не коментувала зауваження жителів.
В Україні із 1 січня 2026-го мінімальна пенсія зросте з 2361 грн до 2 595 грн, тобто на 234 грн. Максимальна пенсія при цьому зросте з 23 610 до 25 950 грн. Про це повідомляє видання На пенсії. Традиційно від прожиткового мінімуму залежить низка надбав...
З настанням холодів у водіїв часто виникає питання, чи потрібно прогрівати двигун перед початком руху. У деяких країнах Європи така практика заборонена через екологічні міркування, тоді як в Україні - це особиста справа кожного водія. УНН розповідає, к...