
Влада Кам’янця-Подільського представила нову айдентику. Однак, новий логотип міста здався жителям дуже схожий на логотип російського сервісу «Кинопоиск». Про це йдеться у дописі міської ради та дописі «Вдало Інфо Кам’янець-Подільський», передають Патріоти України.
Так, у місті презентували Картку жителя та мобільний застосунок для оплати проїзду в комунальному транспорті. Обидва продукти оформлені у новій міській айдентиці. Та ця айдентика викликала хвилю критики – багато містян помітили в логотипі повну схожість із брендом російського кіносервісу «Кинопоиск», який використовує подібний знак з 2021 року.

Окрім цього, дизайн самої Картки також розчарував частину громади – його вважають позбавленим візуального зв’язку з містом та невиразним з точки зору стилістики. Крім того, декому не сподобалося, що на картці назву міста скоротили.


Наразі влада міста не коментувала зауваження жителів.
Президент України Володимир Зеленський відмовився від костюмів у стилі мілітарі не після скандалу в Білому домі наприкінці лютого 2025 року. Про це в коментарі чеському виданню iRozhlas3 розповів український дизайнер Віктор Анісімов, який створює одяг ...
У Подільському районі Києва стався вибух в автобусі, за попередніми даними, постраждалих внаслідок вибуху немає. Про вибух повідомили у поліції Києва, зазначивши, що на місце інциденту скеровані наряди поліції, вибухотехніки та інші екстрені служби, пе...