
Влада Кам’янця-Подільського представила нову айдентику. Однак, новий логотип міста здався жителям дуже схожий на логотип російського сервісу «Кинопоиск». Про це йдеться у дописі міської ради та дописі «Вдало Інфо Кам’янець-Подільський», передають Патріоти України.
Так, у місті презентували Картку жителя та мобільний застосунок для оплати проїзду в комунальному транспорті. Обидва продукти оформлені у новій міській айдентиці. Та ця айдентика викликала хвилю критики – багато містян помітили в логотипі повну схожість із брендом російського кіносервісу «Кинопоиск», який використовує подібний знак з 2021 року.

Окрім цього, дизайн самої Картки також розчарував частину громади – його вважають позбавленим візуального зв’язку з містом та невиразним з точки зору стилістики. Крім того, декому не сподобалося, що на картці назву міста скоротили.


Наразі влада міста не коментувала зауваження жителів.
У районі села Домажир біля Львова, по інший бік річки від місця, де напередодні ліквідовували попередню аварію, стався новий витік на магістральному водогоні. Про це увечері 25 жовтня повідомив перший заступник мера Львова Андрій Москаленко, передають ...
Житель Городка на Хмельниччині Юрій Жолобайло показав вхід до підземелля, який розташований під його будинком. Він виявив його після придбання хати, на правому березі річки Смотрич. Про це йдеться у сюжеті «Суспільного», передають Патріоти України. «У ...