
За допомогою Comedy Club росіянам роками навіювали власну другосортність, щоб громадяни не бажали кращого життя, а задовольнялися розбитими дорогами й туалетами на вулиці. За допомогою гумористичного продукту президент РФ Володимир Путін і його уряд впроваджують своєму народові потрібні "цінності", вважає Сєрга.
"Comedy Club – один з основних інструментів Путіна. Бо гумор – це культурний продукт, який дуже швидко дає посланню зайти в обхід твоїх свідомих захистів. Через Comedy Club було дуже багато впроваджень ксенофобії, "малых народов", знецінювання. Дуже багато меседжів. Саме тому Comedy Club Production належить "Газпром-Медіа Холдингу", який є частиною "Газпрому", а "Газпром" належить Путіну. Він був для цього викуплений і впроваджений. Це дуже потужний інструмент", – каже Сєрга.
Радянський Союз після завершення Другої світової війни зіткнувся із завданням швидкого та масштабного відновлення національної економіки, зокрема, інтенсифікації сільського господарства. У процесі оновлення парку техніки перед державним керівництвом п...
Ситуація у дитячому садку в Білій Церкві, де вихователька висміяла трирічну дівчинку-переселенку за російську мову, викликала суспільний резонанс. Уповноважена із захисту державної мови Олена Івановська прокоментувала інцидент, підкресливши, що навчанн...