Ні, це не оселедець і не лосось: Вчені назвали найкориснішу рибу і пояснили чому

четвер, 7 жовтень 2021, 12:45

Як відомо, фаст-фуд чи надмірне вживання цукру і продуктів на його основі – не завжди є нашими найкращими друзями. Які до того ж можуть стати причиною запалення в організмі. І більшість видів риби вважають хорошими у боротьбі із такою проблемою. Але існує такий, що може впоратись з нею якнайкраще. Подібний висновок доводять дані вчених із Harvard Health Publishing, передають Патріоти України.

Як повідомляють дослідники, причини запалень можуть бути різними. Найчастіше вони виникають у відповідь на якусь травму чи хворобу, наявність токсин в організмі, зайву вагу чи, як писалось вище, надлишок вживання фас-фуду чи цукру. Найбільш корисними продуктами для боротьби із запаленням є жирна риба. Причому найкращою із всіх вважається скумбрія, яку відносять до списку здорових продуктів харчування.

Вся справа у омега-3 та жирних кислотах

Згідно з Міжнародним журналом молекулярних наук, лосось, скумбрія, сардина, оселедець та форель є джерелом найвищих рівнів омега-3. Приблизно 1-3,5 г на одну порцію. Скумбрія серед них має 2,5 г у одній порції. В свою чергу ці жирні кислоти можуть з легкістю зменшити хронічне запалення і знизити ризик серйозних захворювань.

Вважається, що найпоширенішими запальними біомаркерами є діабет, високий рівень холестерину і С-реактивних білків. Відповідне дослідження показало, що споживання жирних кислот омега-3 призвело до зниження рівня цих біомаркерів. Особливо у людей, які страждають на діабет та серцево-судинні захворювання. Про це йдеться у деяких наукових звітах.

Бронювання ще недоступне, а кордон уже закритий: Чоловіки 23–24 років опинилися в "сірій зоні" в Україні

четвер, 13 серпень 2026, 9:50

Українські чоловіки віком 23–24 роки фактично опинилися у своєрідній правовій «сірій зоні»: після досягнення 23 років на них уже поширюються обмеження щодо виїзду за кордон, водночас до 25 років вони залишаються призовниками й не можуть скористатися бр...

Блекаут у Севастополі: Після вибуху місто залишилося без світла, зупинився транспорт

четвер, 13 серпень 2026, 9:47

Після нічної атаки окупований Севастополь залишився без електропостачання. Місцевий так званий губернатор Михайло Развожаєв підтвердив, що було уражено об'єкт енергетичної інфраструктури, передають Патріоти України. Через масштабне відключення частина ...