Новий рівень інтелектуальних рішень: Як Google Chrome позбудеться компонента, на якому наразі таргетується весь інтернет

Як пише iTechua.com з посиланням на джерела в компанії Google, йдеться про повну відмову від cookie-файлів. Це невід’ємна частина будь-якого сучасного вебсайту, яка використовується для збору, зберігання і передачі даних про користувача. За допомогою cookie сайти зберігали дані про дії клієнта для спрощення взаємодії з ним у майбутньому, а також обмінювалися інформацією між собою. Рекламні рекомендації також працюють переважно через cookie.

Починаючи з 2024 року Google буде поступово відмовлятися від роботи з cookie в Chrome. Компанія збирається реалізувати власну систему під назвою Privacy Sandbox – вона називає її більш конфіденційною. У теорії Privacy Sandbox (пісочниця) має скоротити кількість переданих про користувачів даних і змінити методи таргетування реклами на веб-сайтах.

Впроваджуватися нововведення буде поступово: підтримка Privacy Sandbox з’явиться вже цього року в Chrome 115 для бета-тестувальників, а на початку 2024 року вона пошириться на 1% звичайних користувачів.

Не все так просто: "Азовець" пояснив, чому скептично ставиться до мобілізації жінок

вівторок, 3 грудень 2024, 18:53

Анатолій Леоненко на псевдо "Буйвол", який у 18 років підписав контракт з "Азовом", у 20 років перші бої зустрів у Маріуполі, скептично висловився про мобілізацію жінок в Україні. Про це йшлося на YouTube-каналі ТСН у розмові Анатолія Леоненка з Натою ...

"Дізнайтеся, що вам потрібно знати": У Канаді запустили українською рекламу, яка вмовляє мігрантів не їхати в країну

вівторок, 3 грудень 2024, 18:30

Канада запускає державну рекламу, де 11 мовами, включно з українською, потенційних мігрантів запевнятимуть, що в країні складно отримати притулок.. Про це пише Reuters, передають Патріоти України. Реклама коштувала державі $178 тисяч. Її транслюватимут...