
Покоління Зет («зумери») прагне зменшити час перебування за екраном телефону, чим користуються такі компанії, як HMD Global.
Виробник телефонів Nokia продовжує продавати мільйони телефонів – схожих на ті, що ми використовували на початку 2000-х років. Попит мають так звані телефони з функціями – розкладні моделі та слайдери з GPS або точкою доступу.
«Їх можна побачити у покоління Зет — вони втомилися від екранів. Вони не розуміють, що відбувається із психічним здоров’ям і намагаються скоротити час, проведений зі смартфоном», — сказав Хосе Бріонес, модератор сабредіту «r/dumbphones».
У 2022 році HMD Global продавала десятки тисяч «розкладачок» у США щомісяця, тоді як глобальні продажі компанії впали. За даними Counterpoint Research, торік майже 80% продажів функціональних телефонів припало на Близький Схід, Африку та Індію.
Але дехто вважає, що цифри пов’язані із поверненням молоді до використання простих моделей, так званих «тупих» телефонів. Експерти прогнозують зростання їх продажів ще на 5% протягом наступних п’яти років.

«Те, що ми намагаємося зробити з телефоном Light, полягає не в тому, щоб отримати «тупий» телефон, а в тому, щоб створити більш продуману модель — преміумкласу, але з мінімальними технологіями», — сказав Джо Холлієр, спіасновник Light.
Джерело: CNBC
Відомий міжнародний автоперевізник опинився в центрі масштабного скандалу через численні скарги пасажирів. Люди стверджують, що їх систематично забувають посеред маршруту під час зупинок, а особисті речі, які залишаються в автобусах, зникають безслідно...
На Одещині хлопець побив військового, щоб забрати в нього гроші, надані державою в якості допомоги за поранення Це сталось на березі лиману в Білгород-Дністровському районі ще в липні, передають Патріоти України. 22-річний місцевий дізнався, що його 23...