Toyota зробила гучну заяву напередодні легендарних перегонів «24 години Ле-Мана», представивши новий гоночний концепт на водневому паливі. Автомобіль під назвою GR LH2 Racing Concept побудований на базі шасі гібридного гіперкара Toyota GR010, який бере участь у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість (WEC), передають Патріоти України.
Презентація відбулася на трасі Circuit de la Sarthe в рамках місії компанії з розвитку водневих технологій для автоспорту. Незважаючи на інтерес аудиторії, Toyota поки що не розкрила технічні характеристики силової установки або водневої системи. Відомо лише, що агрегати розроблені в технічному центрі Toyota Higashi-Fuji в Японії, а саме шасі зібрано на заводі Toyota Gazoo Racing у німецькому Кельні.
За словами віце-голови команди Toyota WEC і триразового переможця Ле-Мана Казукі Накадзіми, проєкт націлений не тільки на випробування водневого двигуна внутрішнього згоряння, а й на вивчення інфраструктури та паливних систем для рідкого водню. Точних термінів виходу концепту на трасу поки немає, але компанія запевняє, що це справа найближчого часу.
Раніше планувалося ввести водневі прототипи в чемпіонат світу WEC вже у 2024 році, проте терміни зсунули щонайменше на 2028-й. Нещодавнє схвалення FIA нових регламентів зберігання рідкого водню відкриває дорогу до майбутніх повноцінних змагань водневих автомобілів на міжнародній арені.
section>
Дослідники зі США розробили нову технологію фототермічної терапії, яка поєднує світлодіодне світло та нанопластівці оксиду олова для вибіркового знищення ракових клітин без шкоди для здорових тканин. Про це пише Science Alert, передають Патріоти Україн...
Голова Центру радіотехнологій, фахівець зі зв'язку для армії Сергій (Флеш) Бескрестнов повідомив, що температура в квартирах буде +5, +10 градусів, і спроби обігріватися електрикою призведуть до перевантажень та графіків відключень. Про це він написав ...