Toyota зробила гучну заяву напередодні легендарних перегонів «24 години Ле-Мана», представивши новий гоночний концепт на водневому паливі. Автомобіль під назвою GR LH2 Racing Concept побудований на базі шасі гібридного гіперкара Toyota GR010, який бере участь у чемпіонаті світу з перегонів на витривалість (WEC), передають Патріоти України.
Презентація відбулася на трасі Circuit de la Sarthe в рамках місії компанії з розвитку водневих технологій для автоспорту. Незважаючи на інтерес аудиторії, Toyota поки що не розкрила технічні характеристики силової установки або водневої системи. Відомо лише, що агрегати розроблені в технічному центрі Toyota Higashi-Fuji в Японії, а саме шасі зібрано на заводі Toyota Gazoo Racing у німецькому Кельні.
За словами віце-голови команди Toyota WEC і триразового переможця Ле-Мана Казукі Накадзіми, проєкт націлений не тільки на випробування водневого двигуна внутрішнього згоряння, а й на вивчення інфраструктури та паливних систем для рідкого водню. Точних термінів виходу концепту на трасу поки немає, але компанія запевняє, що це справа найближчого часу.
Раніше планувалося ввести водневі прототипи в чемпіонат світу WEC вже у 2024 році, проте терміни зсунули щонайменше на 2028-й. Нещодавнє схвалення FIA нових регламентів зберігання рідкого водню відкриває дорогу до майбутніх повноцінних змагань водневих автомобілів на міжнародній арені.
section>
Днями польський рибалка Міхал Челковський став автором неймовірного улову на річці Одра. Йому вдалося витягти з води величезного сома завдовжки 252 см. Про це повідомляє Державне агентство меліорації та рибного господарства України, передають Патріоти ...
В Україні давно назріла пенсійна реформа, адже існуюча нині система пенсійних виплат не може задовольнити багатьох українців, так як не дотягує навіть до прожиткового мінімуму, передають Патріоти України. В той же час багатьох пенсіонерів «лякають» нам...