Один крок до життя: NASA зробили сенсаційне відкриття на Місяці

Колонізація природного супутника Землі стає набагато більш реальною, ніж коли небудь до того. Адже масштаби та швидкість освоєння найближчої планети залежить від проблеми запасів води та кисню, котрий є однієї з її складових

Вчені національного космічного відомства США NASA отримали нове підтвердження наявності води на поверхні Місяця. Про сенсаційне відкриття організація повідомила в офіційному прес-релізі, зазначають Патріоти України. Волога з'явилася в результаті впливу на небесне тіло метеоритів.

"Дослідники NASA і Лабораторії прикладної фізики Університету Джона Хопкінса в Лорел (штат Меріленд), повідомляють, що потоки метеоритів, що падають на Місяць, наповнюють тонку атмосферу короткоживучою водяною парою", – йдеться у звіті.

Відзначається, що коли потік метеоритів падає на поверхню Місяця, звільнена вода потрапляє в екзосферу і поширюється через неї. Близько двох третин цієї пари йде в космос, але близько третини приземляється назад на поверхню Місяця.

"Отримані дані допоможуть вченим зрозуміти історію місячної води – потенційного ресурсу для підтримки довгострокових операцій на Місяці і дослідження людиною глибокого космосу", – йдеться в повідомленні.

При цьому в NASA спростували, що виявлена вода прибувала виключно від самих метеоритів.

"Ми знаємо, що частина води повинна надходити з Місяця, тому що маса води, що вивільняється, більша, ніж маса води в метеоритах", – відзначили дослідники.

Вчені також припустили, що вода, яку вдалося виявити, могла бути закладена ще на початку існування Місяця.

"Русские, забудьте о пенсиях и больницах, детсадах и школах. Пока полтораметровый вова играется геополитику, вы будете жить в дерьме", - Фашик Донецький