
Клітковина та велика кількість овочів у раціоні можуть суттєво покращити якість сну і знизити рівень тривожності. Таких висновків дійшли науковці з University of Chicago Medicine, передають Патріоти України.
Дослідження показало: те, що людина їсть протягом дня, безпосередньо впливає на те, як вона спить уночі. Особливо позитивний ефект дають продукти, багаті на клітковину — зокрема овочі та фрукти.
Вчені зафіксували, що організм відновлюється приблизно на 16% ефективніше, якщо в денному раціоні мінімізувати або повністю виключити перероблену їжу. Натомість надлишок фастфуду та ультраоброблених продуктів погіршує якість сну, роблячи його поверхневим і нестабільним.
Дослідники наголошують: навіть незначні зміни в харчуванні можуть швидко дати результат. Уже за одну добу більш «чистий» раціон із великою кількістю овочів здатен покращити відпочинок і допомогти прокинутися бадьорішим.
В Україні планують реформувати пенсійну систему. Зміни можуть позначитися на виплатах окремих категорій пенсіонерів, зокрема тих, хто зараз отримує невеликі суми. Водночас право на перегляд виплати залежатиме від страхового стажу, заробітку та інших кр...
Відповідні правила визначає постанова Кабміну №560 від 16 травня 2024 року. Вона передбачає можливість оповіщення за місцем проживання, роботи, навчання, у громадських місцях та інших визначених місцях, передають Патріоти України. Повістку за адресою п...