У червні 1990 року на рейсі British Airways з Бірмінгема до Малаги стався жахливий інцидент, коли два вікна кабіни розбилися через те, що для кріплення вітрового скла використовувалися неправильні болти, передають Патріоти України.
На висоті понад 5 км капітана Тіма Ланкастера висмоктало з вікна кабіни, а бортпровідник зміг тримати його лише за кісточки, поки літак благополучно не приземлився.
Член екіпажу Найджел Огден перебував у кабіні і встиг схопити капітана за ноги. Сила послабила руки Найджела, і він почав обморожуватися. Вважаючи, що він ось-ось втратить контроль над Тімом, другий бортпровідник Джон Г'юард прибув на місце події і зумів ухопитися за ремінь Тіма. Другий пілот Алістер Атчісон взяв на себе керування літаком і дав вказівку колегам не відпускати Тіма.
Алістер здійснив аварійний спуск і зумів направити літак на висоту, на якій екіпаж та пасажири могли дихати. Потім перший офіцер приготувався до аварійної посадки, а його колеги ще трималися за капітана з вікна.
Літак благополучно приземлився в аеропорту Саутгемптона, Тіма доправили до лікарні. Він пережив це випробування, отримавши безліч переломів та забитих місць, а також сильне обмороження.
Неймовірно, але усі пасажири рейсу не постраждали. Згідно з звітом Управління з розслідування авіаційних пригод, за 27 годин до польоту слюсар використовував неправильні болти для кріплення вітрового скла.
У часи Радянського Союзу телевізори мали зовсім інший вигляд, ніж сучасні моделі. Їхні корпуси виготовлялися з дерева. Використання дерев'яних корпусів для телевізорів було поширене не лише в СРСР, але й в інших країнах, таких як США, Японія та країни ...
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 1996 року стрілки годинників в Україні переводять на одну годину назад щоосені останньої неділі жовтня і на годину вперед щороку навесні останньої неділі березня. Традиційно перехід на зимови...