
Сценарій, у якому хтось намагається відчинити аварійні двері літака в повітрі, лякає навіть досвідчених пасажирів. Але, як з’ясувалося, боятися цього не варто - бо відкрити двері просто неможливо, передають Патріоти України.
Колишній пілот і авіаексперт Ден Бабб пояснив: у повітрі аварійні двері працюють як “тискові пробки”, які ще більше притискаються до корпусу літака завдяки різниці тиску всередині та зовні.
«У польоті тиск усередині салону — близько 9 фунтів на квадратний дюйм. Людськими зусиллями подолати це неможливо», — пояснив пілот American Airlines Стів Шайбнер.
Його колега Паскаль Куні додає:
«Ми створюємо в салоні умови ніби на висоті 2–2,5 км, щоб пасажири могли дихати. Цей тиск буквально притискає двері до корпусу».
На землі, коли тиск міжсередовищем ще не встановлено, двері можна відкрити. Так, у 2010-му стюард ДжетБлю Стівен Слейтер відкрив аварійні двері після конфлікту з пасажиром і з'їхав по евакуаційному трапу — після чого потрапив до суду.
Хоч це фізично і неможливо, деякі пасажири все одно намагаються. Наприклад:
Висновок простий: не варто панікувати — в польоті двері ніхто не відкриє. Але спроба це зробити на землі чи в повітрі — гарантований квиток до суду.
Авіаексперти радять: якщо ви стали свідком агресивної поведінки пасажира — негайно повідомте екіпаж.
Вже з 22 листопада 2025 року усі грошові перекази та розрахунки в системі SWIFT будуть відстежуватися "в цифрі". Такі зміни пов'язані з переходом на єдиний стандарт ISO 20022 CBPR+. Про це повідомив директор Інституту розвитку економіки України Олексан...
Голова комітету Верховної Ради з питань фінансів Данило Гетманцев попередив про чергову хвилю шахрайських схем, спрямованих на українських пенсіонерів. Про це він повідомив у своєму телеграм-каналі, закликавши громадян бути уважними та не довіряти сумн...