Планету-гіганта Юпітер бомбардувало космічне тіло, і цей момент удару зняли на відео

В Юпітер врізався невідомий об'єкт.

Астрономи і любителі космосу в різних країнах стали свідками зіткнення невідомого небесного об'єкта з Юпітером. Деякі вчені навіть змогли зробити знімки і зафіксувати на відео унікальне явище. У підсумку на поверхні гігантської планети трапилася яскравий спалах, інформує Earth Sky .

За інформацією вчених, ця подія трапилася ще на початку тижня. В той день астрофізики якраз уважно моніторили величезну планету, тому що в той період по поверхні Юпітера проходила тінь його супутника Іо.

Спостереження несподівано перервала яскравий спалах. Її встигли зняти деякі астрофотографія з різних країн, зокрема німецький астроном Х. Палеск. На його думку, це був справжній удар об планету, а "зірниця" тривала буквально декілька секунд.

Подібне "світле світіння" також зняли бразилець Х. Л. Перейра і французький астрофотограф Дж. П. Арно.

Поки точно невідомо, що за конкретний об'єкт зіткнувся з Юпітером. Зіткнення різних небесних тіл, наприклад астероїдів, з даної планетою не рідкість. Вчені намагаються визначити предмет по зробленим відео і кадрам. Передбачається, що це був приблизно 100-метровий астероїд.

В даний час вчені через телескопи ретельно стежать за Юпітером, щоб виявити там невелику мітку або темна пляма, яке могло з'явитися після удару. Найбільш пам'ятна зіткнення з планетою сталося 27 років тому, коли в газовий гігант врізалася комета Шумейкер-Леві 9.

Дві з них належали жінкам: У Китаї виявили гробниці віком близько 1900 років

п’ятниця, 22 жовтень 2021, 0:32

У давніх усипальницях було чимало ритуальних предметів. Дві з усипальниць належали жінкам. Китайські археологи виявили в центральній провінції Хунань чотири гробниці віком близько 1900 років. Про це повідомило агентство Xinhua, передають Патріоти України.

Гра в хованки із поліцією: У мережі показали оригінальний спосіб порушення карантину в Харкові (фото)