Полюбляєш красиво кататись, доведеться платити: Мінекономіки повідомило, власники яких автівок мусять сплатити податок у 25 000 грн

понеділок, 22 лютий 2021, 20:52

Заплатити доведеться за автомобілі, вартість яких становить не менш ніж 375 мінімалок, або 2,2 млн грн, а вік не перевищує 5 років, зазначають Патріоти України.

Сплатити податок потрібно протягом 60 днів. Після 60, але до 90 днів додається штраф 10% від суми. Після 90 днів – 20%. Водночас автомобіль або інше майно можуть заарештувати.

Машиною в заставі можна користуватись. Продати або подарувати її не вийде. Податківці мають право стягнути автомобіль, продати його, з отриманої суми отримати платіж, а решту повернути вже колишньому власникові автомобіля.

16 курсів хіміотерапії - не підстава? Суд пояснив, коли військовий може звільнитися для догляду за дружиною з інвалідністю

неділя, 11 жовтень 2026, 9:53

Дніпропетровський окружний адміністративний суд відмовив військовослужбовцю, який хотів звільнитися зі служби, щоб доглядати за дружиною з II групою інвалідності та онкологічним захворюванням. Жінка пройшла 16 курсів хіміотерапії, однак суд визнав відм...

Мир чи перемога? Опитування показало, як змінилися настрої українців на п'ятий рік повномасштабної війни

неділя, 11 жовтень 2026, 9:44

Українці дедалі частіше підтримують припинення бойових дій і пошук компромісу на переговорах. Про це свідчать наведені результати опитування за жовтень 2026 року. Водночас питання перемоги, територій і гарантій безпеки залишається принциповим для значн...