ЗАЗ 1103 Славута – справжня легенда українського автопрому. Сьогодні саме той день, коли про цю "робочу конячку" варто згадати, кожному українцеві, що полюбляє автомобілі. Річ у тім, що сьогодні у цієї машини День Народження – 17 березня з конвеєра Запорізького автозаводу зійшов перший екземпляр ЗАЗ-1103, зазначають Патріоти України. А вже 15 квітня автомобіль надійшов у широкий продаж. Сталося це у 1999 році.
В ту пору в Україні був не найкращий економічний стан, і Славута була однією з небагатьох "залізних коней", завдяки якій народ міг собі дозволити купити нове авто за невеликі гроші. Для розуміння, тоді купити Славуту з салону можна було за 3000 доларів, тоді як Ланос коштував 7000 доларів.
Ходять легенди, що коли автомобіль виїжджав з салону, він не завжди доїжджав до гаража свого першого покупця. Надійність Славути викликала багато нарікань, зате вона була проста в ремонті, а запчастини коштували недорого.
Про дизайн і комфорт ЗАЗу теж не доводилося говорити, але й тут є що протиставити – порівняно великий салон і величезний багажник, доступ до якого забезпечувався завдяки кузову ліфтбек (кришка багажника піднімалася разом зі склом).
Так чи інакше, але машина дійсно здобула популярність у народу. Навіть зараз її активно купують на вторинному ринку, хоча стан багатьох екземплярів залишає бажати кращого.
Випуск Славути припинився у 2011 році, до того моменту ЗАЗ випустив більше 140 000 од. авто, з них 130 000 були реалізовані українським покупцям офіційним дистриб'ютором АвтоЗАЗ-сервіс.
У часи Радянського Союзу телевізори мали зовсім інший вигляд, ніж сучасні моделі. Їхні корпуси виготовлялися з дерева. Використання дерев'яних корпусів для телевізорів було поширене не лише в СРСР, але й в інших країнах, таких як США, Японія та країни ...
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 травня 1996 року стрілки годинників в Україні переводять на одну годину назад щоосені останньої неділі жовтня і на годину вперед щороку навесні останньої неділі березня. Традиційно перехід на зимови...