Проблем із кредитами не було: "Приват" без попередження заблокував усі рахунки українця, пославшись на нові закони

Клієнт "ПриватБанку" поскаржився на те, що його рахунки раптово і без попередження заблокували. Чоловік був клієнтом банку понад 10 років, він використовував сервіси і як фізособа, і як ФОП, проблем з кредитами у нього не було. У "Приваті" на скаргу відповіли поверхнево, пославшись на закон Про запобігання фінансування тероризму. Подробицями інциденту чоловік поділився на сайті "Мінфін", передають Патріоти України.

Так, клієнт "Привату" розповів, що у нього ніколи не було прострочених платежів або інших проблем з кредитами. За весь час, який чоловік користувався послугами банку, йому жодного разу не пред'являли будь-яких претензій. Однак в один момент його рахунки заблокували.

"І тут в один момент, без попередження і без пояснень мені блокують всі рахунки! І відмовляють в обслуговуванні! Я виявив це, коли намагався скористатися карткою банку і це добре, що я був не в поїздці в цей момент. У мене, чесно кажучи, повне нерозуміння, як так можна поводитися зі своїми клієнтами", - поскаржився чоловік.

На його скаргу відповіли представники банку. Незабаром після того, як чоловік опублікував свою розповідь про раптове блокування рахунків, в коментарях з'явилася реакція "Привату". "У своїй діяльності, банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно з законом "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення", банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення. На жаль, ваше обслуговування у банку обмежене", - вказали представники банку.

Однак чи дійсно чоловік підозрюється в "відмиванні" грошей або фінансуванні тероризму - в "Приваті" не пояснили. Сам клієнт банку обурений інцидентом і стверджує, що розчарувався в сервісі організації.

Особисті фото у соцмережах: Українцям пояснили, чи може їх хтось використовувати

середа, 30 липень 2025, 23:25

У сучасному світі соцмережі стали частиною нашого повсякденного життя. Ми щодня публікуємо фото та відео зі свого особистого простору. Але чи означає це, що інші можуть вільно зберігати, поширювати або використовувати ці матеріали без дозволу.Про те, ч...

Зіткнення з вантажівкою, якою керував росіянин: У Словенії внаслідок ДТП загинули українки

середа, 30 липень 2025, 23:00

Внаслідок автокатастрофи у Словенії у середу, 30 липня, загинуло п’ятеро людей — четверо з них, ймовірно є українцями. Про це повідомив словенський телеканал 24ur.com, передають Патріоти України. За попередніми даними, український водій мікроавтобуса, ...