Студентка Бхумі Чаухан через затори дорогою до аеропорту Ахмедабада запізнилася на фатальний рейс Air India лише на 10 хвилин — і не змогла сісти на літак. Вона досі не може повірити, що це буквально врятувало їй життя, зазначають Патріоти України.
28-річна студентка з бізнес-адміністрування, яка мешкає у Бристолі зі своїм чоловіком, перебувала у відпустці в західній Індії. 12 червня вона мала повертатися додому рейсом AI171. Проте цей рейс зазнав катастрофи через лічені секунди після злету — загинув 241 пасажир і член екіпажу, а також кілька людей на землі.
Чаухан прибула до аеропорту близько 12:20 — саме тоді, коли мала завершитися посадка. Хоч вона й пройшла онлайн-реєстрацію, авіакомпанія відмовила їй у проходженні на борт. Її посадковий талон засвідчує: вона мала місце 36G в економкласі.
«Ми дуже розсердилися на водія і в розпачі покинули аеропорт. Я була дуже розчарована. Ми вийшли з аеропорту і зупинилися випити чаю, а потім, перед від'їздом… говорили з турагентом про те, як отримати компенсацію за квиток. Там я й отримала дзвінок, що літак розбився. Це справжнє диво», — згадує жінка.
Чаухан їхала з Анклешвару, міста за 200 км від Ахмедабада, і не встигла через сильний трафік. «Я просила працівників авіакомпанії впустити мене, бо я запізнилася лише на 10 хвилин. Казала, що я останній пасажир і дуже прошу дозволити мені сісти на літак, але вони не дозволили», — додає вона.
Рейс вилетів за розкладом і менш ніж за хвилину після злету впав у житловому районі. Причини трагедії з’ясовують. Відомо, що на борту були громадяни Індії, Великої Британії, Канади та Португалії. Один із пасажирів — британець Вішваш Кумар Рамеш — вижив і був госпіталізований із травмами.
Військовий 57-ї ОМПБ ЗСУ заявив про системні жорстокі побиття та знущання у бригаді за наказом командування. У батальйоні заперечують його слова, а Державне бюро розслідувань за зверненням військовослужбовця відкрило кримінальне провадження про перевищ...
Українські біженці в Чехії стали ключовою частиною ринку праці, але здебільшого зайняті на низькооплачуваних і важких посадах, що не відповідають їхній освіті. Через мовні, бюрократичні та соціальні бар’єри вони залишаються вразливими до трудової експл...