
Вчені назвали популярні продукти, регулярне вживання яких підвищує ризик раптової смерті. Як пише Daily Mail, до такої їжі відносяться білий хліб, масло, джем, фруктовий сік і шоколад, передають Патріоти України
Також в цьому списку перебувають цукровмісні напої та столовий цукор. Дослідники з Оксфордського університету попереджають, що такі продукти містять багато калорій, жирів і цукру, а також мало клітковини, чим провокують серцеві захворювання.
Вчені проаналізували дані про 116 806 осіб в Великобританії, які записували, що вони їли протягом декількох днів, а в середньому за ними спостерігали 4,9 роки.
За цей час у 4245 осіб розвинулися серцево-судинні захворювання і інфаркти або інсульти, з яких 838 закінчилися смертельним результатом.
Зі щоденників харчування були виявлені два різних режими харчування, в яких представлені улюблені жирні та солодкі продукти, які, як виявилося, пов'язані з більш високим ризиком серцевих захворювань і смерті.
На грецькому острові Сірос відкрили набір волонтерів, які допомагатимуть доглядати за безпритульними котами. Учасникам програми пропонують безплатне проживання, щоденні сніданки та оплату комунальних послуг, передають Патріоти України. Програму організ...
Служба безпеки України затримала місцевого блогера, якого підозрюють у роботі на воєнну розвідку Росії. За даними слідства, він допомагав російському куратору збирати інформацію для підготовки ударів по Краматорську та прилеглих територіях, передають П...