
Результати недавнього дослідження засвідчили, що щоденне вживання підсолоджених цукром напоїв може значно підвищити ризик розвитку раку порожнини рота у жінок. Дослідники з Університету Вашингтона проаналізували дані понад 160 000 жінок і виявили, що у тих, хто вживав хоча б один підсолоджений напій на день, ризик розвитку раку порожнини рота збільшувався майже в п'ять разів, передають Патріоти України з посиланням на Daily Mail.
У дослідженні, опублікованому в журналі JAMA Otolaryngology-Head & Neck Surgery і проведеному за участю професора Бріттані Барбер, спостерігалося 124 випадки раку порожнини рота за 30-річний період. Примітно, що підвищений ризик зберігався навіть серед жінок, які не курили і не вживали алкоголь — обидва відомі фактори ризику розвитку раку порожнини рота.
Незважаючи на те, що абсолютний ризик залишається відносно низьким, отримані дані можуть бути причиною додаткових трьох випадків раку порожнини рота на 100 000 осіб. Це чітко показує вплив цукру на розвиток раку.
Дослідники припускають, що високе споживання цукру може сприяти розвитку хронічного запалення в порожнині рота, що потенційно може призвести до запуску процесу появи онкології. Однак вони наголошують на необхідності подальших досліджень для повного розуміння механізмів, що лежать в їхній основі.
Це дослідження поповнило зростаючу кількість доказів, що пов'язують надмірне споживання цукру з різними проблемами зі здоров'ям, включно з ожирінням, діабетом, а тепер, можливо, і раком порожнини рота. Органи охорони здоров'я в усьому світі вже деякий час рекомендують людям обмежити споживання цукру, щоб знизити подібні ризики.
Розпізнавання ранніх ознак раку порожнини рота, таких як постійні виразки в роті, незрозумілі шишки або труднощі з ковтанням, має вирішальне значення для своєчасної діагностики та лікування. Регулярні стоматологічні огляди відіграють важливу роль у стратегіях раннього виявлення та профілактики цього та інших захворювань.
Таким чином, обмеження споживання підсолоджених цукром напоїв може стати розумним кроком до зниження ризику смертельно небезпечних ускладнень, поряд з іншими перевагами для здоров'я, вважають автори.
Міноборони запускає нові контракти для служби в армії. Один з них - базовий - передбачає службу на посадах поза бойовими частинами, передають Патріоти України з посиланням на Міністерство оборони України. Що передбачає базовий контракт . Такий вид кон...
Найвища гора на нашій планеті — Еверест — сягає 8848 метрів над рівнем моря. Попри потужні геологічні процеси, які протягом мільйонів років формували гірські системи, на Землі немає вершин заввишки 10, 15 чи навіть 20 кілометрів. Вчені пояснюють це фун...