
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


У світі, де більшість держав залежать від імпорту продовольства, південноамериканська країна Гайана стала єдиною, що досягла повної продовольчої самодостатності за всіма основними групами продуктів, передають Патріоти України. Згідно з дослідженням, оп...
У Франції вперше за більш як десять років зафіксували випадки зараження близькосхідним респіраторним синдромом (MERS) - небезпечним коронавірусом із високим рівнем смертності. Про це повідомляють французький МОЗ та ВООЗ, передають Патріоти України. Оби...