
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


Експрем'єр-міністр України у 2005−2006 роках, ексміністр оборони Юрій Єхануров розповів, що його син Дмитро приєднався до Збройних сил України. Про це він сказав в інтерв'ю Радіо Свобода, передають Патріоти України. Журналістка Власта Лазур запитала Єх...
Дослідники з Лабораторії робототехніки та штучного інтелекту Китайського університету Гонконгу (CUHK) створили равликоподібниз роботів, які можуть співпрацювати один з одним у групі, щоб будувати конструкції та долати перешкоди, нездоланні поодинці, п...