
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


Країнами Європейського союзу (ЄС) з найвищими зарплатами є Люксембург, Данія, Ірландія, Бельгія, Австрія та Німеччина. У них за рік можна заробити понад 50 тис. євро (близько 2,5 млн грн за актуальним курсом НБУ). Про це повідомляє Visit Ukraine, перед...
У межах Шведського дослідження фахівці з Каролінського інституту спостерігали за понад 400 добровольцями. Моніторинг розпочався, коли учасникам було від 16 до 63 років, і тривав упродовж 47 років. Про це пише науковий журнал Journal of Cachexia, Sarcop...