У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.
Спортивний директор Шахтаря Даріо Срна розповів, чому поставив лайк під фото колишнього бразильського футболіста Кафу, де він виступав на одному з російських телеканалів. Хорватський функціонер заявив, що вподобав публікацію Кафу, оскільки не одразу зр...
Захисниця Азовсталі, парамедикиня-доброволець Національної гвардії України Катерина Поліщук на позивний Пташка емоційно відповіла хейтерам, які критикують її фігуру. Пташка опублікувала емоційний допис на своїй сторінці в Instagram, де звернулася до хе...