У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.
Археологи з Г’юстонського університету вперше успішно розкопали королівську гробницю в стародавньому місті Мая Караколь, розташованому в сучасних лісах Белізу. Гробниця, що належала Те Кааб Чаку — першому відомому правителю міста та засновнику королівс...
В Україні хочуть запровадити єдиний формат для індексації пенсійних виплат. Так, спеціальні пенсії більше не будуть прив'язані до зростання зарплат. Про це розповіла на YouTube-каналі "Що з економікою" міністерка соціальної політики Оксана Жолнович, пе...