
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


Через нічні атаки окупантів на підконтрольній частині Донецької області повністю знеструмлено споживачів. Також без світла залишилися оселі на Дніпропетровщині та Миколаївщині. Про це 16 грудня повідомили в Укренерго, передають Патріоти України. «Вночі...
Волонтери, які перебувають у зоні Чорнобильської катастрофи, помітили тварин із синім хутром - не виключно, що вони потрапили у якісь хімікати. Зокрема, група Dogs of Chernobyl, що опікується цими тваринами, опублікувала відео, на якому можна побачити ...