
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


Новий саркофаг Чорнобильської АЕС більше не виконує своїх основних функцій, бо його пошкодив російський дрон. Про це повідомило Міжнародне агентство з атомної енергії, передають Патріоти України. Минулого тижня місія агентства завершила всебічну оцінку...
У п’ятницю, 5 грудня, у Вашингтоні відбулося жеребкування з розподілом команд для участі в груповому етапі ЧС-2026, зазначають Патріоти України. Збірна України знаходилася в четвертому кошику і за результатами жеребкування вже знає суперників, з якими ...