
У Херсоні в рамках інформаційної кампанії "Ремінь або розтин" розмістили шокуючу соціальну рекламу. На 180 білбордах по Україні розміщено зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки і інше його ж фото зі слідом від розтину, повідомляють Патріоти України.
Автори реклами пропонують приголомшливе порівняння, показуючи наслідки автокатастрофи для людини, яка не пристібається ременем безпеки.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір "Ремінь або розтин", зображуючи синяк від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже, за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Як повідомляють організатори акції, рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед всіх країн Європи.


Кабмін прийняв рішення щодо чергової індексації пенсій, яка охопить більшість українських пенсіонерів. Підвищення заплановане на 1 березня 2026 року, а розмір виплат буде збільшено в середньому на 11,5%. Про це йдеться у повідомленні Мінфіну, передають...
Американець змусив тисячі людей на кілька секунд повірити, що ті дивляться начебто на величезне піаніно просто неба. Незвична оптична ілюзія на роботі викликала жваву дискусію, зазначають Патріоти України. Сам автор допису в Reddit говорить, що не міг ...