Щоб ви знали, бразильське пиво обов'язково гармонійно поєднує смак солоду і хмелю з типово національними інгредієнтами, такими як маніока, мед, кава і рападура.
Заснована в 1995 році пивоварня «Колорадо» сьогодні визнана однією з найбільших і найкращих на національному ринку Бразилії, повідомляють Патріоти України.
Щоб зрозуміти, що вдає із себе бразильське пиво, перш за все треба згадати про обов'язкову присутність в ньому гармонійного поєднання смаку солоду і хмелю з типово національними інгредієнтами, такими як маніока, мед, кава і рападура.
Пристрасть і бізнес єдиного розливу
Пляшки з кольоровою етикеткою від засновника компанії Марсело Карнейро з Ріо-де-Жанейро тепер відомі далеко за межами Бразилії. А колись, на зорі буму виготовлення пива за рецептами домашніх пивоварів, він відправився в Рібейран-Прету, щоб відкрити свою першу виробничу лінію.
Пиво увійшло в його життя як бізнес, але сьогодні це захоплююча пристрасть, яка змушує Марсело ділитися зі споживачем секретами домашніх пивоварів.
Компанія пожертвувала різними невеликими виробництвами з виготовлення пива, щоб заохотити і підтримати належну конкуренцію серед домашніх пивоварів.
Доказом цього підходу є марка пива Demoiselle, рецепт якого був розроблений пивоваром-самоучкою Carioca Ricardo Rosa. До речі, це пиво завоювало золоту медаль на European Beer Star-2008, в категорії портер або темного пива.
Сьогодні компанія просуває на споживчий ринок новий сорт пива Cervejaria Colorado.
Ведмідь на розливі
Для просування пива Cervejaria Colorado з логотипом «ведмідь» бренд встановила безкоштовний пивний фонтан на вулицях Сан-Паулу.
Якщо назва «Колорадо» асоціюється зі штатом США, то для любителів пінного напою це нагадування про бразильському пиві.
Щоб забезпечити просування пива в своєму рідному місті (Сан-Паулу), у бренда виникла ідея побудувати і встановити на вулиці досить оригінальний фонтан у вигляді статуї ведмедя.
У ніг величезної статуї знаходиться голова того ж ведмедя, збільшена до природних масштабів. Голова і подає пиво всім бажаючим.
А можна ще стаканчик?
Цей безкоштовний фонтан був встановлений в Сан-Паулу, після закінчення рекламної акції фонтанує ведмідь назавжди залишиться в муніципалітеті Рібейран-Прету, на пивоварному заводі, що належить компанії.
Маркетингова акція дозволила багатьом жителям Сан-Паулу долучитися до суспільства любителів пива і випити охолоджений напій під гарячим бразильським сонцем, в міру ... звичайно!
Для бажаючих сфотографуватися у незвичайного фонтану - послуга безкоштовна.
Маркетинг в дії: таким віртуозним ходом виробник ідентифікував нову марку пива з атрибутом у вигляді ведмедя і якісним смаком нового продукту.
На даний момент компанія виробляє близько 100 тисяч літрів на місяць. Планує збільшити випуск якісного національного пива в п'ять разів.
Правоохоронці викрили викладача одного з приватних університетів Полтави, який сприяв в уникненні військової служби через фіктивне зарахування до вишу та підробки медичних документів. Нині йому вручили підозру. Про це повідомили в пресслужбі Національн...
На Закарпатті до довічного ув’язнення засудили депутата Сергія Батрина, який підірвав гранати під час засідання сесії сільради. Про це повідомляє Офіс генерального прокурора, передають Патріоти України. «За публічного обвинувачення прокурорів Закарпатс...