Щоб ви знали, бразильське пиво обов'язково гармонійно поєднує смак солоду і хмелю з типово національними інгредієнтами, такими як маніока, мед, кава і рападура.

Заснована в 1995 році пивоварня «Колорадо» сьогодні визнана однією з найбільших і найкращих на національному ринку Бразилії, повідомляють Патріоти України.
Щоб зрозуміти, що вдає із себе бразильське пиво, перш за все треба згадати про обов'язкову присутність в ньому гармонійного поєднання смаку солоду і хмелю з типово національними інгредієнтами, такими як маніока, мед, кава і рападура.
Пристрасть і бізнес єдиного розливу
Пляшки з кольоровою етикеткою від засновника компанії Марсело Карнейро з Ріо-де-Жанейро тепер відомі далеко за межами Бразилії. А колись, на зорі буму виготовлення пива за рецептами домашніх пивоварів, він відправився в Рібейран-Прету, щоб відкрити свою першу виробничу лінію.
Пиво увійшло в його життя як бізнес, але сьогодні це захоплююча пристрасть, яка змушує Марсело ділитися зі споживачем секретами домашніх пивоварів.
Компанія пожертвувала різними невеликими виробництвами з виготовлення пива, щоб заохотити і підтримати належну конкуренцію серед домашніх пивоварів.
Доказом цього підходу є марка пива Demoiselle, рецепт якого був розроблений пивоваром-самоучкою Carioca Ricardo Rosa. До речі, це пиво завоювало золоту медаль на European Beer Star-2008, в категорії портер або темного пива.
Сьогодні компанія просуває на споживчий ринок новий сорт пива Cervejaria Colorado.

Ведмідь на розливі
Для просування пива Cervejaria Colorado з логотипом «ведмідь» бренд встановила безкоштовний пивний фонтан на вулицях Сан-Паулу.
Якщо назва «Колорадо» асоціюється зі штатом США, то для любителів пінного напою це нагадування про бразильському пиві.
Щоб забезпечити просування пива в своєму рідному місті (Сан-Паулу), у бренда виникла ідея побудувати і встановити на вулиці досить оригінальний фонтан у вигляді статуї ведмедя.

У ніг величезної статуї знаходиться голова того ж ведмедя, збільшена до природних масштабів. Голова і подає пиво всім бажаючим.

А можна ще стаканчик?

Цей безкоштовний фонтан був встановлений в Сан-Паулу, після закінчення рекламної акції фонтанує ведмідь назавжди залишиться в муніципалітеті Рібейран-Прету, на пивоварному заводі, що належить компанії.

Маркетингова акція дозволила багатьом жителям Сан-Паулу долучитися до суспільства любителів пива і випити охолоджений напій під гарячим бразильським сонцем, в міру ... звичайно!


Для бажаючих сфотографуватися у незвичайного фонтану - послуга безкоштовна.

Маркетинг в дії: таким віртуозним ходом виробник ідентифікував нову марку пива з атрибутом у вигляді ведмедя і якісним смаком нового продукту.
На даний момент компанія виробляє близько 100 тисяч літрів на місяць. Планує збільшити випуск якісного національного пива в п'ять разів.
Ілон Маск несе відповідальність за смерті дітей у найбідніших країнах світу, які стали наслідком закриття американського агентства з міжнародної допомоги і розвитку (USAID). Таке звинувачення озвучив мільярдер-філантроп, засновник компанії Microsoft Бі...
Українським водіям не варто заправлятися на маленьких АЗС, принаймні до кінця травня-початку червня, оскільки існує ризик отримати неякісний бензин. Таку думку висловив паливний експерт, засновник логістичної групи компаній "Прайм" Дмитро Льоушкін, пер...