Клієнт іноземного банку заявив, що позбувся грошей при спробі зняти їх з картки в банкоматі "ПриватБанку". Про це він написав на сайті "Мінфін", передають Патріоти України.
За його словами, інцидент стався 4 січня в банкоматі, розташованому в одному з магазинів Кривого Рогу. "Знімав із зарубіжної банківської карти. У той момент, коли банкомат вже повинен був видати готівку, він чомусь вимкнувся і виплюнув карту. Через хвилин 5 включився і почав працювати у звичайному режимі. Готівку так мені і не повернув. Списання грошей із зарубіжної карти відбулося!", - пише чоловік.
У службі підтримки "Привату" йому сказали, що банк, який видав карту, повинен подати заяву про списання коштів до "ПриватБанку". "Через свята поганий зв'язок із закордонним банком. Думаю що такі ситуації відбуватися не повинні!", - додав він.
Представник "Привату" у відповідному коментарі вибачився за незручності, заявивши, що банк постійно проводить модернізацію та обслуговування обладнання для уникнення подібних ситуацій. "У разі неуспішної операції, якщо кошти списані з карти, потрібно звернутися на підтримку банку, що випустив карту, для формування заявки на повернення", - зазначили в "ПриватБанку".
Мережею поширилося відео, де працівниця Приватбанку відмовляється обслуговувати російськомовного клієнта. Жінка навідріз заявила, що не розуміє російської мови. Зокрема користувачка соцмережі Facebook Олена Гуменюк зауважила, що згідно з українським за...
Нове відкриття у Великій піраміді Гізи в Єгипті дозволяє припустити, що ця споруда була не просто місцем останнього упокою фараона, а й гігантською електростанцією. Про це пише Daily Mail, передають Патріоти України. "Вчені піддали конструкцію віком 46...