Приземлення Ан-26 на одному двигуні - штатна ситуація. Але відмова двигуна на малій висоті дуже небезпечна, - експерт

Якщо в Ан-26, який розбився в Харківській області, сталася відмова двигуна на малій висоті, пілоти опинилися в дуже складній ситуації.

Відмова одного із двигунів Ан-26 на великій висоті не становить загрози, інша справа, якщо критична несправність виникла безпосередньо під час приземлення повітряного судна. Так авіаційний експерт Валерій Романенко прокоментував версію про те, що технічні проблеми призвели до катастрофи навчального літака в Чугуєві Харківської області, передають Патріоти України.

За його словами, приземлення з одним вимкненим двигуном – "штатна ситуація, яка відпрацьовується з кожним пілотом". "Усе залежить від обставин. Залежить, на який висоті це відбулося: одна справа, якщо це відбулося на великій висоті, коли запас часу є, коли можна поставити по потоку лопасті несучого гвинта, бо інакше вони будуть створювати дуже великий опір повітрю і буде літак дуже сильно розвертати в ліву сторону, якщо відмовив лівий двигун. А якщо це відбулося на малій висоті, під час приземлення, то це вже дуже складна ситуація. Тут і крен можливий, і можна черкнути кінчиком крила об землю, і взагалі літак може розвернути перед самою злітною смугою", – аналізує те, що трапилося, Романенко.

Під час приземлення у літака немає запасу швидкості, пояснив він. "На великій висоті працюючий двигун переходить на більшу потужність і можна продовжувати політ, навіть не знижуючи висоти. А от при приземленні тяга мінімальна. А реактивні двигуни дуже поступово реагують, це не поршневі двигуни, як у машині – натиснув педаль, і він заревів. Реактивні двигуни (а тут турбо-гвинтовий – теж реактивний), у них час реакції значно більший на подачу газу", – сказав експерт.

Андрія Пальчевського занесли у базу сайту "Миротворець".

субота, 24 жовтень 2020, 10:06

В свою чергу засновник інтернет-видання "ГОРДОН" Дмитро Гордон висловив припущення, що Пальчевський досі працює на російські спецслужби, і закликав українські спецслужби оприлюднити інформацію про це.

"Г*но русского мира": В окупованому Криму воду хочуть качати з озера, де зберігають відходи (фото)

субота, 24 жовтень 2020, 9:45

Штучне озеро біля гори Гасфорта окупаційна влада Криму може використовувати в якості резервного джерела водопостачання Севастополя. Як пише видання "Крим.Реаліі", водойма ще з 1977 року виконував функцію сховища відходів від добування флюсових вапняків...