За його словами, приземлення з одним вимкненим двигуном – "штатна ситуація, яка відпрацьовується з кожним пілотом". "Усе залежить від обставин. Залежить, на який висоті це відбулося: одна справа, якщо це відбулося на великій висоті, коли запас часу є, коли можна поставити по потоку лопасті несучого гвинта, бо інакше вони будуть створювати дуже великий опір повітрю і буде літак дуже сильно розвертати в ліву сторону, якщо відмовив лівий двигун. А якщо це відбулося на малій висоті, під час приземлення, то це вже дуже складна ситуація. Тут і крен можливий, і можна черкнути кінчиком крила об землю, і взагалі літак може розвернути перед самою злітною смугою", – аналізує те, що трапилося, Романенко.
Під час приземлення у літака немає запасу швидкості, пояснив він. "На великій висоті працюючий двигун переходить на більшу потужність і можна продовжувати політ, навіть не знижуючи висоти. А от при приземленні тяга мінімальна. А реактивні двигуни дуже поступово реагують, це не поршневі двигуни, як у машині – натиснув педаль, і він заревів. Реактивні двигуни (а тут турбо-гвинтовий – теж реактивний), у них час реакції значно більший на подачу газу", – сказав експерт.
Девальвація курсу гривні до євро, яка відбулась у попередні місяці, поступово буде переноситися на ціни у наступні два-три квартали. Цей фактор вплине на загальний рівень інфляції. Про це в інтерв’ю "РБК-Україна" заявив голова Нацбанку Андрій Пишний, п...
Гірші від очікувань врожаї, проблеми на ринку праці через міграцію та воєнні фактори створили імпульс до посилення інфляції. Через це НБУ був змушений переглянути свій прогноз щодо цін в Україні. Про це в інтерв’ю РБК-Україна розповів голова Національн...