
Кава є корисною в боротьбі з ожирінням, оскільки здатна компенсувати негативний вплив неправильного харчування, передають Патріоти України.
Американські та іспанські вчені встановили, що кофеїн уповільнює відкладення ліпідів і знижує рівень тригліцеридів.
"У дослідженні на щурах учені Іллінойсського університету виявили, що кофеїн обмежує збільшення ваги і вироблення холестерину, незважаючи на дієту з високим вмістом жирів і цукру", – сказано в повідомленні.
Так, щурів годували протягом чотирьох тижнів. Ті, в раціоні яких був кофеїн, набрали на 16-22% менше жиру, ніж інші.
Українці, які ніколи не працювали офіційно або не набули необхідного страхового стажу, не можуть отримувати звичайну пенсію за віком. Водночас у деяких випадках держава передбачає для таких людей інший вид підтримки — державну соціальну допомогу. Розпо...
Перед оплатою рахунків за комунальні послуги переконайтеся, що платіжка стосується саме вашого помешкання: перевірте ім’я або назву споживача, адресу, особовий рахунок і період нарахування. Помилка в одному з цих полів може стосуватися не тарифу, а сам...