Пийте на здоров'я! Вчені спростували головний міф про шкоду кави

Експерти з Великобританії з'ясували, що часте вживання кави не несе небезпеку для кровоносних судин, повідомляють Патріоти України.

У дослідженні вчених з Лондонського університету королеви Марії взяли участь вісім тисяч чоловік. Їх розділили на три групи в залежності від кількості чашок, що вживаються в день:

  1. ті, хто п'є чашку кави в день, але не щодня;
  2. ті. хто п'є дві-три чашки в день;
  3. ті, хто п'є понад три чашки в день.

Люди, які випивають більше ніж 25 чашок кави в день, в дослідженні не брали участь. При цьому вчені враховували такі фактори, як вік, куріння, дієта й артеріальний тиск.

Результати дослідження показали, що навіть 25 чашок кави щодня не призводять до зменшення еластичності артерій.

Навіть величезні обсяги кави (від 5 до 25 чашок в день) впливають на еластичність артерій точно так само, як і одна-єдина порція напою.

Люди, які вживали більше кави, частіше виявлялися курцями чоловіками, та регулярніше вживали алкоголь. Це може пояснити, чому раніше був зв'язок між високим ризиком серцево-судинних захворювань і великими щоденними дозами тонізуючого напою.

На покинутому човні у США знайшли... 60 котів: Поліція очікувала злочин, але побачила дещо інше

неділя, 16 серпень 2026, 18:48

У американському місті Такома, штат Вашингтон, поліція виявила близько 60 котів на покинутому вітрильному човні. Судно завдовжки приблизно 12 метрів тривалий час стояло на якорі неподалік пляжу Оуен, через що привернуло увагу правоохоронців, передають ...

Спека та посуха в Європі зіграли на руку Росії: Україна втратила ще один важливий маршрут для експорту зерна

неділя, 16 серпень 2026, 17:52

Аномальна спека та посуха в Європі створили додаткові проблеми для українського експорту зерна і водночас опосередковано зіграли на користь Росії. Про це пише Newsweek, передають Патріоти України. Після російських атак на українські порти в Чорному мор...