
"Таке рішення є логічним продовженням реалізації нашої стратегії розвитку українського футболу, в основу якої лягли ключові інновації й управлінські реформи, реалізовані протягом останніх кількох років в УЄФА. І ми вдячні нашим партнерам з УЄФА за супровід і допомогу в проведенні ребрендингу нашої спілки. Приємно чути, що представники футбольних асоціацій інших країн зараз звертаються до УЄФА й просять допомогти їм із модернізацією власних брендів, щоб було, цитую дослівно, "як в Україні". Це також є свідченням успішності нашого вибору і впізнаваності українських футбольних символів, чому сприятиме й нова назва спілки.
Тепер абревіатура в назві англійською виглядає як UAF, тобто добре відомі всьому світу літери-символи UA — Україна і F — футбол. Такий підхід значно спростить позиціонування й популяризацію бренду українського футболу в Європі та світі", - сказав президент організації Андрій Павелко.
В Україні до переліку критичних підприємств нині входять цирки, театри, тренажерні зали та великі торговельні центри. Про це повідомляє "РБК-Україна" з посиланням на власні джерела, передають Патріоти України. За даними видання, розширений список крити...
На придбання близьким подарунків на свято Нового року у нас залишається усе менше часу. А це означає, що ймовірність помилитись через поспіх зростає, передають Патріоти України. Саме тому видання The Page вирішило зібрати топ презентів, які забобони не...