"Таке рішення є логічним продовженням реалізації нашої стратегії розвитку українського футболу, в основу якої лягли ключові інновації й управлінські реформи, реалізовані протягом останніх кількох років в УЄФА. І ми вдячні нашим партнерам з УЄФА за супровід і допомогу в проведенні ребрендингу нашої спілки. Приємно чути, що представники футбольних асоціацій інших країн зараз звертаються до УЄФА й просять допомогти їм із модернізацією власних брендів, щоб було, цитую дослівно, "як в Україні". Це також є свідченням успішності нашого вибору і впізнаваності українських футбольних символів, чому сприятиме й нова назва спілки.
Тепер абревіатура в назві англійською виглядає як UAF, тобто добре відомі всьому світу літери-символи UA — Україна і F — футбол. Такий підхід значно спростить позиціонування й популяризацію бренду українського футболу в Європі та світі", - сказав президент організації Андрій Павелко.
Унікальна здатність котів мурчати, яка так подобається власникам цих тварин, для вчених завжди залишалась загадкою. Причому незрозумілим залишався як сам фізіологічний процес, так і генетичні механізми, з ним пов’язані, передають Патріоти України. Втім...
У травні 2025 року український автопарк поповнився понад 4,7 тисячами вживаних легкових електромобілів. Ця цифра свідчить про значне зростання попиту на імпортовані електрокари з пробігом, який збільшився на 40% порівняно з травнем минулого року, перед...