
Поки жінки в багатьох країнах борються за свої права і домагаються гендерної рівності, у Китаї ситуація трохи інакша. Через жорстку цензуру, жінки більше не можуть рекламувати спідню білизну. Про це повідомляє видання CNN, передають Патріоти України.
У країні діє закон "про поширення непристойних матеріалів в Інтернеті", який забороняє зображення жіночих тіл, які вважаються непристойними. Водночас подібне не стосуватиметься чоловіків, тому деякі виробники білизни, що спеціалізується на продажах у прямому ефірі, щоб не втрачати клієнтів і не закривати бізнес, вирішили залучати до реклами продукції моделей-хлопців.
Тепер пеньюари, бюстгальтери з ефектом пушап, обтислі корсети та нічні сорочки з мереживним оздобленням і халати демонструють чоловіки. Деякі з них, щоб мати правдоподібніший вигляд, роблять макіяжі і одягають перуки. Попри абсурдність ситуації, галузь онлайнпродажів у країні дуже популярна та активно розвивається.




В Одесі розгорівся скандал через відкриття нового закладу Cat Lounge у ТЦ «Афіни», в якому пропонують за гроші взяти в оренду кошенят. Зоозахисники стверджують, що від такої діяльності двоє тваринок вже загинуло. Про це повідомило місцеве видання «Думс...
Захисника сумської Вікторії Андрія Дєдяєва забрали до територіального центру комплектування (ТЦК). Про це повідомляє UA-Футбол, передають Патріоти України. Інцидент стався у Кам’янському, де Дєдяєв проводив відпустку та підтримував форму грою у мініфут...