Поки жінки в багатьох країнах борються за свої права і домагаються гендерної рівності, у Китаї ситуація трохи інакша. Через жорстку цензуру, жінки більше не можуть рекламувати спідню білизну. Про це повідомляє видання CNN, передають Патріоти України.
У країні діє закон "про поширення непристойних матеріалів в Інтернеті", який забороняє зображення жіночих тіл, які вважаються непристойними. Водночас подібне не стосуватиметься чоловіків, тому деякі виробники білизни, що спеціалізується на продажах у прямому ефірі, щоб не втрачати клієнтів і не закривати бізнес, вирішили залучати до реклами продукції моделей-хлопців.
Тепер пеньюари, бюстгальтери з ефектом пушап, обтислі корсети та нічні сорочки з мереживним оздобленням і халати демонструють чоловіки. Деякі з них, щоб мати правдоподібніший вигляд, роблять макіяжі і одягають перуки. Попри абсурдність ситуації, галузь онлайнпродажів у країні дуже популярна та активно розвивається.
У Росії, в одному з селищ Приморського краю, чоловік літнього віку «доводить сусідів до сказу», вмикаючи гімн України. Про це 23 квітня повідомили в Telegram-каналі українського активіста Сергія Стерненка. Інші жителі регіону скаржаться на таку «діяльн...
У Рівному 14-річний підліток намагався розібрати літієву батарейку, яка зірвалася в нього в руках. Про це на Facebook-сторінці повідомляє поліція Рівненської області., передають Патріоти України. Відомо, що у вівторок, 22 квітня, на вулиці Гайдамацькій...