Поки жінки в багатьох країнах борються за свої права і домагаються гендерної рівності, у Китаї ситуація трохи інакша. Через жорстку цензуру, жінки більше не можуть рекламувати спідню білизну. Про це повідомляє видання CNN, передають Патріоти України.
У країні діє закон "про поширення непристойних матеріалів в Інтернеті", який забороняє зображення жіночих тіл, які вважаються непристойними. Водночас подібне не стосуватиметься чоловіків, тому деякі виробники білизни, що спеціалізується на продажах у прямому ефірі, щоб не втрачати клієнтів і не закривати бізнес, вирішили залучати до реклами продукції моделей-хлопців.
Тепер пеньюари, бюстгальтери з ефектом пушап, обтислі корсети та нічні сорочки з мереживним оздобленням і халати демонструють чоловіки. Деякі з них, щоб мати правдоподібніший вигляд, роблять макіяжі і одягають перуки. Попри абсурдність ситуації, галузь онлайнпродажів у країні дуже популярна та активно розвивається.
Проєкт «Контракт 18-24», який передбачає одноразову виплату військовослужбовцям у розмірі одного мільйона гривень, викликає чимало запитань серед самих військових. Один із бійців батальйону «Айдар» повідомив, що попри те, що повністю підпадає під усі к...
Боксеру Василю Ломаченку не знайшлось місця в оновленому рейтингу найкращих боксерів світу в легкій вазі. Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на сайт журналу The Ring. Чемпіон IBF (Міжнародної боксерської федерації) та IBO (Міжнародної бо...