
Поки жінки в багатьох країнах борються за свої права і домагаються гендерної рівності, у Китаї ситуація трохи інакша. Через жорстку цензуру, жінки більше не можуть рекламувати спідню білизну. Про це повідомляє видання CNN, передають Патріоти України.
У країні діє закон "про поширення непристойних матеріалів в Інтернеті", який забороняє зображення жіночих тіл, які вважаються непристойними. Водночас подібне не стосуватиметься чоловіків, тому деякі виробники білизни, що спеціалізується на продажах у прямому ефірі, щоб не втрачати клієнтів і не закривати бізнес, вирішили залучати до реклами продукції моделей-хлопців.
Тепер пеньюари, бюстгальтери з ефектом пушап, обтислі корсети та нічні сорочки з мереживним оздобленням і халати демонструють чоловіки. Деякі з них, щоб мати правдоподібніший вигляд, роблять макіяжі і одягають перуки. Попри абсурдність ситуації, галузь онлайнпродажів у країні дуже популярна та активно розвивається.




У листопаді український автопарк поповнили 2,6 тис. гібридних легкових авто (HEV i PHEV), це на 46% більше, ніж минулого року. Про це йдеться у повідомленні асоціації "Укравтопром", передають Патріоти України. У повідомленні сказано, що частка нових ав...
Головні міські ялинки у період порушень енергопостачання унаслідок російських атак світяться за рахунок спонсорів і меценатів. Також і багато ТРЦ працюють завдяки власним автономним системам живлення або власному імпорту електроенергії з Європи. Про це...