
Поки жінки в багатьох країнах борються за свої права і домагаються гендерної рівності, у Китаї ситуація трохи інакша. Через жорстку цензуру, жінки більше не можуть рекламувати спідню білизну. Про це повідомляє видання CNN, передають Патріоти України.
У країні діє закон "про поширення непристойних матеріалів в Інтернеті", який забороняє зображення жіночих тіл, які вважаються непристойними. Водночас подібне не стосуватиметься чоловіків, тому деякі виробники білизни, що спеціалізується на продажах у прямому ефірі, щоб не втрачати клієнтів і не закривати бізнес, вирішили залучати до реклами продукції моделей-хлопців.
Тепер пеньюари, бюстгальтери з ефектом пушап, обтислі корсети та нічні сорочки з мереживним оздобленням і халати демонструють чоловіки. Деякі з них, щоб мати правдоподібніший вигляд, роблять макіяжі і одягають перуки. Попри абсурдність ситуації, галузь онлайнпродажів у країні дуже популярна та активно розвивається.




Покоління Z або зумерів все активніше шукає альтернативи додатків для побачень. Тепер зумери влаштовують тематичні вечірки та воліють спілкуватися наживо, передають Патріоти України з посиланням на The Guardian. Час додатків для побачень, схоже, добіг...
В Україні з 1 листопада 2025 року змінюється механізм прийому документів на відстрочку для військовозобов'язаних: цю функцію від Територіальних центрів комплектування (ТЦК) перебирають Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП). Про це повідомив Оле...