У місті двигуни автомобілів часто працюють в режимі холостого ходу — водії чекають на світлофорах, прогрівають авто або просто залишають його увімкненим. Чи небезпечна така експлуатація для сучасних моторів, розповів фахівець СТО «Ваг Мастер». Про це пише Wheel.News, передають Патріоти України.
За його словами, старі двигуни 90-х дійсно могли потерпати від недостатнього змащення під час простою. Проте в сучасних авто масляні насоси ефективно працюють навіть на мінімальних обертах, тож холостий хід не є шкідливим сам по собі.
«Проблема виникає лише тоді, коли автомобіль працює вхолосту по кілька годин — особливо влітку. Вихлопна система нагріває піддон двигуна, що веде до перегріву моторної оливи. Важливий не тільки пробіг, а й кількість мотогодин», — пояснює спеціаліст.
Експерти радять орієнтуватися не лише на кілометраж, а й на час роботи двигуна. У міських умовах одна година холостого ходу прирівнюється до 30 км пробігу. Через це оливу слід змінювати частіше — приблизно кожні 8000 км, а не 10–15 тисяч, як радять офіційні дилери.
Особливо актуально це для водіїв таксі, де мотор працює майже безперервно. Ігнорування рекомендацій щодо частоти заміни мастила може призвести до зносу гідрокомпенсаторів, поршневих кілець і маслознімних ковпачків.
У підсумку — холостий хід не шкодить напряму, однак неправильне обслуговування у таких умовах призводить до швидкого зносу навіть найнадійнішого двигуна. Саме тому майстри радять встановити зовнішній лічильник мотогодин, особливо якщо автомобіль обслуговується поза офіційним сервісом.
Український футболіст Артем Смоляков прокоментував появу прапора РФ на трибунах матчу між його клубом "Лос-Анджелес" та "Америкою". За його словами, він хотів забрати триколор у вболівальника після гри. Інцидент стався, коли американський "Лос-Анджелес...
В Ірані майже повністю зник доступ до інтернету. Про це свідчать дані моніторингової організації NetBlocks, яка стежить за кібербезпекою й управлінням інтернетом у світі, за 18 червня, передають Патріоти України. Доступ до інтернету втратили в другій п...