Рух - це життя: Науковці зробили несподіване відкриття про старіння

Повільна ходьба після 40-річного віку пов'язана з більш раннім старінням мозку. До такого висновку прийшла міжнародна група вчених, результати дослідження яких опубліковані виданням JAMA Network Open, передають Патріоти України.

В експерименті брали участь більше 900 жителів Нової Зеландії, яким на момент проведення тесту виповнилося 45 років. За здоров'ям випробовуваних спостерігали з трирічного віку.

З'ясувалося, що ті, у кого в ранньому віці були низький коефіцієнт інтелекту, слабкі мовні здібності та погана моторика, в середньому віці мають тенденцію до повільної ходьби.

Люди, які ходять повільно, як сказано в статті, вже в 45 років мають більш виражені ознаки вікових змін: гірший стан легеневої тканини, зубів і імунної системи порівняно з тими, хто ходить швидко.

Експерти відзначили, що у людей, які повільно ходять, менший обсяг мозку і щільність кори головного мозку. Крім того, дослідники виявили у них ознаки, пов'язані з хворобою малих судин. Все це, підкреслюють вчені, свідчить про раннє старіння мозку.

Також експерти попросили групу з восьми осіб оцінити по фотографіях вік людини. Виявилося, що ті, хто ходить повільно, виглядають старшими за своїх більш рухливих ровесників.

Серед білого дня: Над Землею вибухнув метеорит (фото, відео)

п’ятниця, 28 лютий 2020, 20:29

Болід згорів на висоті більше 30 кілометрів над Землею.

Хіти тижня. "Для них ми всі - вороги!": Мосейчук і Кошкіна зчепилися в прямому ефірі через "липову сотню" Лукаш