
Цього року у Верховній Раді зареєстрували проєкт закону, автори якого пропонують зобов'язувати водіїв з 1 листопада до 31 березня "взувати" свої автівки у зимову гуму. А чи можна, наприклад, не міняти зимове "взуття" транспортного засобу влітку, а дочекавшися осені, змініти його за нове зимове? Про нюанси розповідають експерти "АвтоЦентру", передають Патріоти України.
Річ у тому, що зимові шини м’якші, з більшим відсотком каучуку. Така суміш розрахована на роботу за мінусових або навколонульових температур. Для теплої пори року такі шини надмірно м’які, а спека «сушить» та руйнує зимову гуму влітку.
Другий важливий чинник — спеціальний зимовий малюнок протектора, який забезпечує зчеплення зі снігом, льодом, мокрим снігом, а також ефективне відведення мокрого снігу. На гарячому асфальті все це стає неефективним, шина підламується у поворотах, протектор гірше тримається за дорогу.

Помітно гірша і керованість машини. Зокрема, об’їзд раптової перешкоди на літніх шинах можна виконати на більшій швидкості — різниця становить близько 10 км/год.
У той час як у частини українців можуть зменшитися пенсії, іноді пенсія може тимчасово припинятися - і це не завжди знак проблем із правом на виплату. Експерт Віктор Богданов розповів, які ситуації найчастіше призводять до зупинки та як швидко повернут...
Врожай гречки в Україні в 2025 році на 15% нижчий, ніж роком раніше, що не є проблемою для внутрішнього ринку, проте призведе до росту цін через ажіотажний попит, спровокований ЗМІ, заявив директор спілки "Борошномели України" Родіон Рибчинський, перед...