
Цього року у Верховній Раді зареєстрували проєкт закону, автори якого пропонують зобов'язувати водіїв з 1 листопада до 31 березня "взувати" свої автівки у зимову гуму. А чи можна, наприклад, не міняти зимове "взуття" транспортного засобу влітку, а дочекавшися осені, змініти його за нове зимове? Про нюанси розповідають експерти "АвтоЦентру", передають Патріоти України.
Річ у тому, що зимові шини м’якші, з більшим відсотком каучуку. Така суміш розрахована на роботу за мінусових або навколонульових температур. Для теплої пори року такі шини надмірно м’які, а спека «сушить» та руйнує зимову гуму влітку.
Другий важливий чинник — спеціальний зимовий малюнок протектора, який забезпечує зчеплення зі снігом, льодом, мокрим снігом, а також ефективне відведення мокрого снігу. На гарячому асфальті все це стає неефективним, шина підламується у поворотах, протектор гірше тримається за дорогу.

Помітно гірша і керованість машини. Зокрема, об’їзд раптової перешкоди на літніх шинах можна виконати на більшій швидкості — різниця становить близько 10 км/год.
У столиці Австрії Відні 27 листопада виявили згорілий автомобіль, у якому було тіло 21-річного українця. Про це повідомляє Kronen Zeitung, передають Патріоти України. Перехожі виявили згорілий автомобіль і негайно викликали екстрені служби. За даними в...
Питання передачі приватного будинку у дар без оформленої у власність землі хвилює багатьох українців. У практиці нотаріусів це доволі поширена ситуація, і чинне законодавство її допускає, передають Патріоти України. Цивільний кодекс та Земельний кодекс...