Цього року у Верховній Раді зареєстрували проєкт закону, автори якого пропонують зобов'язувати водіїв з 1 листопада до 31 березня "взувати" свої автівки у зимову гуму. А чи можна, наприклад, не міняти зимове "взуття" транспортного засобу влітку, а дочекавшися осені, змініти його за нове зимове? Про нюанси розповідають експерти "АвтоЦентру", передають Патріоти України.
Річ у тому, що зимові шини м’якші, з більшим відсотком каучуку. Така суміш розрахована на роботу за мінусових або навколонульових температур. Для теплої пори року такі шини надмірно м’які, а спека «сушить» та руйнує зимову гуму влітку.
Другий важливий чинник — спеціальний зимовий малюнок протектора, який забезпечує зчеплення зі снігом, льодом, мокрим снігом, а також ефективне відведення мокрого снігу. На гарячому асфальті все це стає неефективним, шина підламується у поворотах, протектор гірше тримається за дорогу.
Помітно гірша і керованість машини. Зокрема, об’їзд раптової перешкоди на літніх шинах можна виконати на більшій швидкості — різниця становить близько 10 км/год.
У Європейському Союзі набуває чинності заборона на використання в манікюрі одного з ключових компонентів для гель-лаків та акрилових нігтів, що може змінити індустрію краси. З 1 вересня 2025 року в Європейському союзі буде заборонено використання оксид...
Заступник командира 3-го армійського корпусу Дмитро Кухарчук 25 серпня у Facebook прокоментував смерть 41-річного керівника Кіровоградської обласної федерації брейк-дансу Євгена Кушніра (Мочерняка) в Черкаській області, котрий вистрибнув з автомобіля, ...