Цього року у Верховній Раді зареєстрували проєкт закону, автори якого пропонують зобов'язувати водіїв з 1 листопада до 31 березня "взувати" свої автівки у зимову гуму. А чи можна, наприклад, не міняти зимове "взуття" транспортного засобу влітку, а дочекавшися осені, змініти його за нове зимове? Про нюанси розповідають експерти "АвтоЦентру", передають Патріоти України.
Річ у тому, що зимові шини м’якші, з більшим відсотком каучуку. Така суміш розрахована на роботу за мінусових або навколонульових температур. Для теплої пори року такі шини надмірно м’які, а спека «сушить» та руйнує зимову гуму влітку.
Другий важливий чинник — спеціальний зимовий малюнок протектора, який забезпечує зчеплення зі снігом, льодом, мокрим снігом, а також ефективне відведення мокрого снігу. На гарячому асфальті все це стає неефективним, шина підламується у поворотах, протектор гірше тримається за дорогу.
Помітно гірша і керованість машини. Зокрема, об’їзд раптової перешкоди на літніх шинах можна виконати на більшій швидкості — різниця становить близько 10 км/год.
В Україні минулого року розпочалася програма "Національний кешбек". В межах програми громадяни можуть одержати фінансову компенсацію у розмірі 10% від вартості придбаних товарів українського виробництва. Але бувають випадки, коли кешбек не нараховують....
Стало відомо, кому належить єдиний в Україні електричний пікап Tesla Cybertruck. Днями машину вартістю понад мільйон гривень помітили у Києві, передають Патріоти України з посиланням на "Телеграф" З відкритих джерел відомо, що вона є приватним нотаріус...