
Регулярне вживання кави перед сніданком може підвищити ризик діабету другого типу. До такого висновку прийшли дослідники Університету Бата, які попросили 29 добровольців випити міцну чорну каву після пробудження, передають Патріоти України.
З'ясувалося, що рівень цукру в їх крові був на 50% вище, ніж коли вони обходилися без кави. Вважається, що кофеїн в напої перешкоджає засвоєнню цукру м'язами.
"Можливо, людям варто почекати трохи пізніше або поки вони не почнуть працювати, щоб у них не було кофеїну в організмі, коли вони їдять сніданок, що містить вуглеводи і цукор", – зазначив старший автор дослідження Джеймс Беттс.
Мінойська та мікенська еліта бронзової доби могла носити персні, виготовлені із заліза метеоритного походження. Нове дослідження артефактів із території сучасної Греції показало, що незвичайний метал використовували для створення коштовних прикрас, які...
Українцям, які перебувають за кордоном, змінили правила отримання консульських послуг. Під час звернення до дипломатичних установ військовозобов'язаних перевірятимуть за даними військового обліку, передають Патріоти України. Йдеться про нові правила, п...