Сучасна війна потребує сучасних технологічних рішень: Бойова "Черепашка" та її родичі (фото)

Компанія Roboneers займається розробкою роботизованої платформи та всім, що з нею пов’язано.

Сучасна війна потребує сучасних технологічних рішень – інноваційних, гнучких та адаптованих до тих потреб, що стоять перед військовими, які знаходяться на передовій. Саме такі рішення для армії України та іноземних замовників пропонує львівська команія Roboneers, передають Патріоти України з посиланням на Defense Express.

Сьогодні компанія Roboneers як один з трьох напрямків українського холдингу Global Dynamics, займається розробкою роботизованої платформи та всім, що з нею пов’язано. Команда налічує близько 20 людей, має головний офіс у Львові, а також офіси в Києві та інших містах.

Компанія працює над двома типами роботизованих платформ – бойовою та транспортною. На бойовій платформі встановлена автоматична турель «Шабля» з 7,62-мм кулеметом, однак згодом плануємо розширити цей перелік до 12,7-мм кулемета та автоматичного гранатомета. Як доповнення до бойового модуля на роботі може бути розташоване додаткове корисне навантаження, тому фахівці компанії проектують та розробляють різні установки, системи озброєння та зв’язку.

Автоматична турель «Шабля» з 7,62-мм кулеметом та системою оптичного та інфрачервоного спостереження та прицілювання.

Паралельно розробляється транспортна версія платформи. Від бойової вона відрізняється передусім тим, що не має додаткового корисного навантаження та броні, а для зручного перевезення вантажів зверху на платформі встановлені спеціальні решітки. І не менш важлива деталь – за розмірами ця платформа менша, ніж її бойовий аналог.

Створені роботизовані платформи мають унікальні конструкційні рішення, які визначають її можливості щодо подолання перешкод та руху на складній місцевості. Система, використана для платформи, була запатентована американською компанією Caterpillar – це поворотний механізм, що з’єднує дві частини платформи й дозволяє їй знаходитися на всіх чотирьох колесах у будь-якому ландшафтному середовищі. Кожне колесо має свій мотор-редуктор, завдяки якому колесо «не губиться» на поверхні. Коли ми тестували платформу, то передня частина змогла заїхати на бетонну стіну, коли задня залишалася на землі.

Використання поворотного механізму дозволило відмовитися від підвіски. Функцію підвіски виконує сам поворотний механізм, розташований між двома частинами платформи. Модульна конструкція платформи збільшувати кількість рухомих елементів. Технічні дизайнери та конструктори займаються тим, щоб платформа працювала за принципом «Лего», коли можна буде замінити будь-яку частину, якщо вона зламалася. Або ж додати третю, наприклад.

Система, використана для нашої платформи, запатентована американською компанією Caterpillar – це поворотний механізм, що з’єднує дві частини платформи й дозволяє їй знаходитися на всіх чотирьох колесах у будь-якому ландшафтному середовищі.

Ходова частина створювалася з урахуванням потреб її ефективного використання. Платформа має гібридну силову установку, що дозволяє їй рухатися як на дизелі, так і за допомогою генератора, що живить електромотори. Коли платформа виїжджає з бази, вона рухається на дизелі. Якщо потрібно їхати тихо, щоб не було чутно – переходить на батареї. При цьому дизель також може її живити в цей час. Кожне колесо має власний привод.

При розв'язанні питання управління платформою розробники зіштовхнулися із тим, що наземний робот має стабільно працювати в різних умовах – у лісі, барханах, місті – бажано на відстані від 2 км. Але щоб забезпечити таку відстань необхідна відкрита місцевість. Тому було вирішено використати дрон як ретранслятор, який посилює сигнал та забезпечує дальність управління від 2 до 5 км. Розроблений для цієї задачі софт дозволяє дрону знаходитися у просторі без GPS та передавати сигнал на пульт управління. Запускається безпілотник зі спеціального майданчика, розташованого на одній з частин платформи.

Пульт управління роботизованими платформами

Канал управління безпілотною платформою, програмне забезпечення, захист каналу управління та передачі даних в умовах РЕБ – цей комплекс питань компанія Roboneers вирішено системно і на якісному рівні. «Платформа повинна не просто виїхати в поле та вражати супротивника, а розуміти, що відбувається, яку інформацію надає аеророзвідка, в якому боці знаходяться ворожі сили тощо. Усі ці рішення потребують розробки відповідного програмного забезпечення – це ключова складова робототехніки, яка років через п’ять буде найважливішим компонентом. Як камери здатні розпізнавати цілі, як функціонує система «свій – чужий», систем розпізнавання цілей, утримання цілей, взаємодії з іншими бойовими одиницями. машинне навчання – ось в якому напрямку потрібно розвиватися», - стверджує комерційний директор компанії Roboneers Максим Рябоконь. Обидві роботизовані платформи – бойова та транспортна – пройшли випробування у Збройних силах і зараз перебувають на етапі вдосконалення технічних рішень.

190820 UDR 3Fahd UGVбойова роботизована платформа, призначена для місій розвідки, спостереження та виявлення цілей, а також забезпечення вогневої підтримки та безпеки персоналу, що знаходяться на передовій. Fahd UGV може виконувати задачі у віддалених районах, недоступних чи надто небезпечних для військових. Платформа достатньо проста і зрозуміла в експлуатації.

Кожне колесо має власний електродвигун з приводом, що забезпечує стійкість платформи на будь-якій місцевості. Дистанційне керування платформою здійснюється за допомогою безпілотника-ретранслятора, що збільшує дальність управління до 5 км. Модульність системи дозволяє за необхідності проводити швидку заміну будь-яких елементів.

Сталевий корпус доповнює модернізована броня, що захищає його від 7,62-мм куль. На платформі встановлена автоматична турель «Шабля» з 7,62-мм кулеметом. У перспективі платформа може бути озброєна 12,7-мм кулеметом, автоматичним гранатометом, протитанковими ракетами, а також додатковим корисним навантаженням: РЛС, системами знешкодження вибухових пристроїв, маніпуляторами тощо.

Jamal UGVтранспортна роботизована платформа, призначена для виконання задач логістики та евакуації на бойовій лінії та за її межами. Гібридна трансмісія дозволяє платформі працювати протягом декількох тижнів у режимі спостереження, збираючи та зберігаючи відео та дані з датчиків для подальшої обробки. Незалежне управління колесами та шасі з гнучкою рамою забезпечують стійке положення на пересіченій місцевості та крутих схилах.

Платформа JAMAL може бути інтегрована з системами C4ISR, безпілотними літальними апаратами, а також як платформа для постачання дронів та стартового майданчика. У перспективі платформу буде оснащено пристроєм для безконтактної зарядки безпілотників, а також розширено зону дистанційного управління та спостереження до 30 км.

Громадянка РФ організувала роботу борделів у центрі Києва (фото)

четвер, 25 квітень 2024, 21:02

У Києві затримали громадянку РФ та її трьох спільників, які організували діяльність місць розпусти під виглядом роботи масажних салонів. Борделі знаходились у центрі міста. Про це повідомили в пресслужбі столичної поліції. Зловмисникам загрожує до семи...

"Ринг був зовсім крихітним": Відомий боксер розповів, як у селі бився проти Усика

четвер, 25 квітень 2024, 19:53

Британський боксер Джордан Томпсон (15−1, 12 КО) пригадав, як свого часу отримав запрошення стати одним із спаринг-партнерів українського боксера Олександра Усика (21−0, 14 КО), який нині володіє поясами WBA, WBO, IBO та IBF у надважкій вазі, передають...