Рада з міжнародних досліджень та обмінів (IREX) разом з аналітиками системи моніторингу соціальних медіа SemanticForce провела дослідження та дізналася, хто з публічних людей і яким чином впливає на українську молодь у соціальних мережах. Результати відповідного дослідження опублікувала пресслужба IREX, передають Патріоти України.
Профілі користувачів віком від 14 до 35 років дослідили за основними критеріями, таким як питання національної ідентичності, соціальні та економічні можливості й громадська активність.
У результаті аналітики визначили, що найбільше на молоде покоління в соцмережах впливають колишня в. о. міністра охорони здоров’я Уляна Супрун, журналістка Яніна Соколова, шоумен і телеведучий Сергій Притула.
При цьому до Супрун прислухаються користувачі з усієї України, до Соколової – переважно жителі центральних регіонів, а Притула популярний як у центрі, так і на заході країни.
Крім зазначених осіб, у топ-10 «впливових» увійшли акаунти екснардепа Борислава Берези, ветерана і блогера Валерія Ананьєва, колишнього в’язня Кремля і режисера Олега Сенцова, письменниці Оксани Забужко, журналіста і телеведучого Сергія Іванова, співака і депутата Святослава Вакарчука і блогера Анатолія Шарія.
Аналітики зазначили, що українські публічні організації мають значно менший вплив на молодь в соціальних мережах, ніж окремі особи. Найвпливовішими організаціями є портал Освіта.ua (по всій Україні), проєкт відкритих онлайн-курсів Prometheus і скаутська організація «Пласт» (у центральних і західних регіонах).
У Полтавській області чоловік відмовився від мобілізації, пояснюючи це тим, що має невелику вагу. Також він нарікав на "плутанину в датах", але суд покарав військовозобов'язаного громадянина за порушення законодавства. Про це йдеться у вироку, опубліко...
Мережею поширилося відео, де працівниця Приватбанку відмовляється обслуговувати російськомовного клієнта. Жінка навідріз заявила, що не розуміє російської мови. Зокрема користувачка соцмережі Facebook Олена Гуменюк зауважила, що згідно з українським за...