
Колишній капітан збірної України і рекордсмен за кількістю матчів у її складі (144) Анатолій Тимощук, з 2017 року працює в тренерському штабі «Зеніту», став обличчям рекламної кампанії пітерського клубу до Дня захисника вітчизни 23 лютого. За рекламу шкарпеток уродженцю Луцька дісталося від колишньої дружини, повідомляють Патріоти України.
«Вместо прохода в Кубке России „Зенит“ предлагает своим болельщикам в подарок на День защитника отечества — 23 февраля — пару носков. Лицом рекламной кампании оказался Толик Тимощук. Ранее „Зенит“ видел Толика в колготках, когда тот был моложе, но сейчас он рекламное лицо носков. Ты можешь выиграть все кубки, но запоминают тебя носками», — написала Надія Навроцька на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук".

9 грудня Оперативне командування "Захід" (ОК "Захід") повідомило в Telegram про новий напад на групу оповіщення у Львівській області. У пресслужбі зазначили, що один військовослужбовець, який діяв у межах закону й у супроводі поліції, дістав травму, пе...
Основ'янський суд Харкова оголосив вироки трьом членам організованої групи, яка займалась пограбуваннями в окупованому Куп'янському районі, передають Патріоти України. . Скориставшись тим, що ворог окупував частину Харківщини, житель села Зелений Гай ...