Колишній капітан збірної України і рекордсмен за кількістю матчів у її складі (144) Анатолій Тимощук, з 2017 року працює в тренерському штабі «Зеніту», став обличчям рекламної кампанії пітерського клубу до Дня захисника вітчизни 23 лютого. За рекламу шкарпеток уродженцю Луцька дісталося від колишньої дружини, повідомляють Патріоти України.
«Вместо прохода в Кубке России „Зенит“ предлагает своим болельщикам в подарок на День защитника отечества — 23 февраля — пару носков. Лицом рекламной кампании оказался Толик Тимощук. Ранее „Зенит“ видел Толика в колготках, когда тот был моложе, но сейчас он рекламное лицо носков. Ты можешь выиграть все кубки, но запоминают тебя носками», — написала Надія Навроцька на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук".
Прадавці записи та археологічні дослідження свідчать, що в період своєї найбільшої могутності, 2,7 - 2,3 тисячі років тому, скіфські царі контролювали ключові торговельні артерії, які з’єднували територію сучасної України з Близьким та Середнім Сходом ...
Ввечері 12 липня Харків накрила сильна злива з грозою, через негоду постраждали чотири людини, сильний вітер повалив багато дерев та кілька електроопор і пошкодив дахи будинків. Про постраждалих повідомив голова Харківської ОВА Олег Синєгубов, передают...