Колишній капітан збірної України і рекордсмен за кількістю матчів у її складі (144) Анатолій Тимощук, з 2017 року працює в тренерському штабі «Зеніту», став обличчям рекламної кампанії пітерського клубу до Дня захисника вітчизни 23 лютого. За рекламу шкарпеток уродженцю Луцька дісталося від колишньої дружини, повідомляють Патріоти України.
«Вместо прохода в Кубке России „Зенит“ предлагает своим болельщикам в подарок на День защитника отечества — 23 февраля — пару носков. Лицом рекламной кампании оказался Толик Тимощук. Ранее „Зенит“ видел Толика в колготках, когда тот был моложе, но сейчас он рекламное лицо носков. Ты можешь выиграть все кубки, но запоминают тебя носками», — написала Надія Навроцька на своїй сторінці у соцмережі "Фейсбук".
Жителька американського Колорадо Моніка Лонг, що самостійно виховує трьох дітей розповіла, що її діти випадково з’їли прах свого дідуся під час гри, передають Патріоти України з посиланням на The New York Post. Вона розповіла журналістам, що залишила ...
Характерно, що глобальне потепління в Україні найбільш відчувається у зимові місяці і цей процес більш значний ніж у сусідів по Європі. Фахівці вказують, що середньодобовий показник температури в країні коливається від п'яти градусів морозу до п'яти гр...